Beantwoord

Verschil Tegoed en min.sms in overzicht Prepaid

  • 30 July 2019
  • 3 reacties
  • 186 keer bekeken

Goedemiddag,

In de Mijn KPN Prepaid app, staat onder mijn overzicht dat ik nog 86 van de 120 minuten/SMS over heb. Deze heb ik aangeschaft via een Alles-in-1 Zorgeloos bundel.

Echter, als ik wilde bellen bleef ik de melding krijgen dat ik geen beltegoed meer had. Inmiddels heb ik nieuw beltegoed aangeschaft en worden mijn gebelde minuten daarvan afgetrokken, maar het aantal minuten blijft op 86 staan.

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen Tegoed en min/sms en hoe ik ervoor zorg dat mijn bundeltegoed verbruikt wordt in plaats van mijn tegoed?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Esther

Admin: 06-nummer uit gebruikersnaam gehaald ivm privacy
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 August 2019, 09:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Esther_, welkom! Wat goed dat je je 06-nummer alvast in je profiel hebt gezet: ik heb meteen even gekeken 🙂. Ik zie dat je geprobeerd hebt een 088-nummer te bellen en dat valt inderdaad niet onder de bundel. Alleen reguliere vaste en 06-nummers kan je bellen vanuit de bundel. Heb je zo voldoende informatie?
Ahaa, ja dat is voldoende info! Oké dat verklaart het. Goed om te weten. Dank je wel!
Reputatie 7
Badge +30
Geen enkel probleem! 🙂