Beantwoord

Versnellen van 128 kb/s naar 15 mb/s prepaid

• 13 september 2016
  • 1 reactie
  • 375 keer bekeken

Hoe kan ik me internet versnellen van 128 kb/s naar 15 mb/s met zorgeloos internet bundel? ( bevat 20 sms 20 minuten en onbeperkt internet )

Want de vorige keer had ik snel internet tot ik niet had geopwaardeerd, nu ik het wel opgewaardeerd maar de internet is slomer dan dat ik het verwacht

Vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Joran 14 september 2016, 15:53

Welkom op het forum Scarface! De Zorgeloos Online bundel is niet te versnellen. Je kunt er wel voor kiezen je af te melden voor deze bundel en een andere aan te vragen. Alle prepaidbundels werken op 3G, bundels die niet onbeperkt internet bieden worden niet gelimiteerd op 128kbit/s. Een overzicht van de bundels en hoe je deze kunt aanvragen vind je hier: Prepaid Internet bundels | KPN
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Scarface! De Zorgeloos Online bundel is niet te versnellen. Je kunt er wel voor kiezen je af te melden voor deze bundel en een andere aan te vragen. Alle prepaidbundels werken op 3G, bundels die niet onbeperkt internet bieden worden niet gelimiteerd op 128kbit/s. Een overzicht van de bundels en hoe je deze kunt aanvragen vind je hier: Prepaid Internet bundels | KPN

Reageer