Beantwoord

Vervangende prepaid simkaart aanvragen lukt niet via de site

  • 25 June 2020
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Hallo,

Mijn dochter is gisteren haar telefoon (oud) met prepaid simkaart verloren (in t kanaal gevallen...).

Ik heb de PUK code nog staan, maar als ik via de website probeer een vervangende simkaart aan te vragen, krijg ik de melding dat dat niet kan en dat we naar een KPN Winkel moeten gaan. Is hier ook een andere oplossing voor? Het telefoonnummer is tot gisteren actief gebruikt. 

Alvast Bedankt en met vriendelijke groet,

Geert

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 30 June 2020, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @PrepaidGeert, welkom op het forum!
Mogelijk is dit een tijdelijke foutmelding en zou het even later wel moeten werken.
Inmiddels zijn we natuurlijk een paar dagen verder. Is het nog gelukt via de site of winkel de vervangende simkaart te regelen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het inmiddels gelukt is. Anders hoor ik het graag!

Hoi, Sorry voor de late reactie. Ik ben uiteindelijk naar de KPN winkel gegaan en daar was de vervangende prepaid kaart binnen een paar minuten geregeld. Mijn dochter weer blij, was achteraf een kleine moeite. 
 

Groet,

Geert