Beantwoord

vervangende prepaid simkaart aanvragen wil niet

  • 15 July 2019
  • 10 reacties
  • 547 keer bekeken

Ik wilde een vervangende prepaid simkaart aanvragen met nummerbehoud omdat die van mij te groot is voor mijn nieuwe telefoon maar als ik het formulier invul krijg ik de melding dat het niet kan, zonder uitleg. Ik ben naar de winkel gegaan maar daar was het te druk, de robot chat is waardeloos en ik wil niet bellen dus als ik hier privé mijn gegevens doorgeef kan een medewerker het dan voor mij regelen?
icon

Beste antwoord door Nadia 22 July 2019, 21:59

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Jolienvdb
Op de website kpn.com staat een speciale pagina Prepaid vervangende SIM-kaart aanvragen
https://www.kpn.com/service/mobiel/sim-kaart/aanvragen/prepaid-sim-kaart.htm

Was dat de pagina waar jij de aanvraag hebt geprobeerd?
Ja dat formulier heb ik ingevuld maar het geeft de melding 'de simkaart kan niet worden aangevraagd'.
Reputatie 7
Badge +21
Helaas, dan zal je hier op het forum moeten wachten op een KPN moderator, die je op weg kan helpen. Reactie binnen 1-2 dagen (afh. van de drukte).

Succes!
Reputatie 7
Badge +11
@Jolienvdb

Zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.
Reputatie 7
Ha @Jolienvdb, welkom op het KPN forum. Daar ben ik dan 🙂 Super irritant zeg dat een vervangende SIM-kaart aanvragen mislukt op de site. Zou je een printscreen hier willen plaatsen van de melding die je krijgt? Dan kan ik uitzoeken wat er misgaat.

Ik zie dat je het forumprofiel hebt aangevuld met jouw postcode, huisnummer etc. Ik mis alleen nog het prepaidnummer, dan kan ik ook even met je meekijken 🙂
Reputatie 7
Hé @Jolienvdb, heb je mijn laatste berichtje ook gelezen? Ik hoor het graag 😉
Sorry de melding van je bericht was in mijn spam terecht gekomen.
Dit is de melding die ik krijg als ik alles invul:

Hallo, ik wil ik ook een vervangende sim aanvragen. De mijne doet het niet meer. Helaas krijg ik dezelfde melding...wat kan ik het

beste doen? In dezse vakantietijd niet fijn! Groet Chris
Reputatie 7
Bedankt voor de melding @Jolienvdb en @Chrissie75. Ik ga dit meteen melden bij de techneuten van kpn.com. Helaas kan ik jullie niet via deze weg voorzien van een nieuwe Prepaid simkaart. Het alternatief daarvoor is via een kpn winkel in de buurt een nieuwe aan te vragen. Je krijgt 'm dan meteen mee! :)

Edit: Foutmelding is bij ons bekend. Er wordt aan gewerkt. Binnenkort kan er weer gewoon via de site een vervangende prepaid simkaart worden aangevraagd.
Dankjewel, dan ga ik dat doen.

Reageer