Beantwoord

Vervangende simkaart

  • 21 July 2019
  • 3 reacties
  • 131 keer bekeken

Ik heb geprobeerd een vervangende prepaid simkaart te bestellen, maar bij stap 3 krijg ik de volgende melding: ''Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.'' Dit gebeurde een paar dagen geleden ook al, wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 July 2019, 13:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Je zou het kunnen proberen via een andere computer.

Als dat ook niet lukt, probeer het dan is bij bol.com of een andere webwinkel:
https://www.bol.com/nl/p/kpn-prepaid-sim-met-10-beltegoed/9200000031662714/
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Matthijs, welkom op het forum! Vervelend dat je deze melding krijgt. Kun je het eens proberen in een andere browser?

Mocht dat ook niet helpen, dan is de vraag of het je echt gaat om een vervangende kaart, dus met nummerbehoud, of dat je gewoon een nieuwe wilt en nummerbehoud is niet relevant. In dat laatste geval kun je via het reguliere bestelproces een nieuwe simkaart bestellen.

Als het gaat om vervanging met nummerbehoud, vul dan je forumprofiel in met het 06-nummer en, als je die nog weet/bij de hand hebt, het simkaartnummer. Dan kijk ik of ik het hier kan regelen.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd, Matthijs. Heb je inmiddels een vervangende kaart kunnen bestellen? We hebben hier wat meer meldingen over gezien, er wordt naar gekeken op dit moment. Als het nog niet is gelukt om een vervangende kaart te bestellen kun je het beste even langs een KPN winkel gaan. Dan kun je de nieuwe kaart ook gelijk meekrijgen.