Beantwoord

Vervangende Simkaart (prepaid)

• 15 juni 2017
  • 6 reacties
  • 323 keer bekeken

Hallo,

Ik heb vorige week zaterdag bij een KPN winkel een vervangende 3 in 1 simkaart aangevraagd.
Deze zal binnen 2 werkdagen worden bezorgd.
Heb deze alleen nog steeds niet ontvangen en mijn oude simkaart is al wel geblokkeerd.
Graag zou ik willen weten waar mijn vervangende simkaart blijft.

Met vriendelijke groet,
thebestgames
icon

Beste antwoord door thebestgames 20 juni 2017, 17:52

Hallo,

Heb de simkaart ontvangen en deze werkt na behoren.:D
De datum op de brief is 12-06-2017 dus heeft die er toch wel erg lang overgedaan als die op 12-06-2017 is verzonden.:(
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo @thebestgames, welkom op ons forum! Die had je dan al lang moeten hebben inderdaad. Reageer op mijn privébericht en ik ga direct kijken naar wat er gaande is. Je kunt trouwens ook vandaag of morgen met een geldig legitimatiebewijs naar een KPN winkel, dan krijg je meteen een nieuwe simkaart mee.
Reputatie 7
Badge +28
Heb je de nieuwe simkaart al binnen of ben je bij een KPN winkel geweest? Als ik je nog kan helpen, laat het me vooral weten!
Hallo heb de simkaart nog niet binnen.
Heb de helpdesk van KPN gebeld en deze zeiden dat het 2 weken kon duren dus wacht ik nog af tot a.s zaterdag. Ik ben bij de KPN winkel geweest maar hier werd gezegd dat zij geen simkaart vervangende simkaart voor mij hadden en dat ze dat alleen voor abonnement simkaarten konden. Dus hebben we het via de winkel het online formulier ingevuld. Maar vind het nog steeds wel een lange tijd voor alleen een vervangende simkaart.:(
Reputatie 7
Badge +24
Marcia heeft een paar dagen vrij dus vandaar mijn reactie. Dit duurt inderdaad wel redelijk lang. Als je 'm zaterdag nog niet hebt reageer dan vooral op haar privébericht!
Hallo,

Heb de simkaart ontvangen en deze werkt na behoren.:D
De datum op de brief is 12-06-2017 dus heeft die er toch wel erg lang overgedaan als die op 12-06-2017 is verzonden.:(
Reputatie 7
Badge +24
Fijn dat het eindelijk is opgelost. 🙂 Mijn excuses hiervoor want dit heeft inderdaad veel te lang geduurd! Waarom zo'n brief er zo lang over doet weet ik ook niet maar ik neem deze feedback mee de organisatie in. Als je nog eens vragen hebt dan weet je ons te vinden!

Reageer