Beantwoord

vervangende Simkaart werkt met verkeerde nummer

  • 28 January 2021
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik heb voor mijn nieuwe toestel een vervangende simkaart aangevraagd vanwege een te grote kaart in mijn oude. Mijn oude toestel werkte niet goed meer dus ik heb twee dagen de simkaart gebruikt die bij het nieuwe toestel geleverd was. Na twee dagen keurig nieuwe simkaart gekregen met duidelijke gebruiksaanwijzing. Ik heb volgens mij de handelingen goed gedaan maar nu heeft mijn nieuwe telefoon met de nieuwe simkaart het telefoonnummer van de andere provider die ik die twee dagen even gebruikt hebt. Ook het beltegoed is niet meegegaan. De oude kaart weer even opgestart op het oude toestel en deze werkt nog. Omdat ik dacht dat ik dan wel iets verkeerd gedaan had wilde ik nog een keer een nieuwe kaart bestellen maar nu herkennen jullie het simkaartnummer niet meer.

 

hebben jullie een oplossing voor me? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 February 2021, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Brigadierdog . Welkom op het forum.

Wat een vreemde gang van zaken. Hebben we het hier over prepaid? Of gaat dit over een abonnement?

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.