Beantwoord

Vodafone naar KPN (prepaid)

• 12 december 2018
  • 3 reacties
  • 2605 keer bekeken

Ik heb een Vodafone prepaid simkaart en zou graag de overstap maken naar KPN. Wel wil ik graag mijn nummer behouden, is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 december 2018, 21:40

Goedenavond gebruiker van KPN, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht 😉

Uiteraard kan je gebruik maken van de optie nummerbehoud, net als bij een abonnement is dit ook beschikbaar voor prepaid! Allereerst koop je een KPN prepaid simkaart, dan activeer je deze en vraag je nummerbehoud aan via onze klantenservice of in de KPN winkel. Je ontvangt dan een verificatie per sms, en daarna na akkoord van je huidige provider, een mail met overstap. Niet heel lastig, maar je moet het wel even doen. Alle informatie hierover kan je ook op onze website terugvinden, misschien wel zo handig.

Let op: zorg dat je een actieve KPN Prepaid SIM-kaart hebt, vóórdat je nummerbehoud aanvraagt! Dat is belangrijk bij prepaid!

Wil je laten weten of je er op deze manier uitgekomen bent?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond gebruiker van KPN, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht 😉

Uiteraard kan je gebruik maken van de optie nummerbehoud, net als bij een abonnement is dit ook beschikbaar voor prepaid! Allereerst koop je een KPN prepaid simkaart, dan activeer je deze en vraag je nummerbehoud aan via onze klantenservice of in de KPN winkel. Je ontvangt dan een verificatie per sms, en daarna na akkoord van je huidige provider, een mail met overstap. Niet heel lastig, maar je moet het wel even doen. Alle informatie hierover kan je ook op onze website terugvinden, misschien wel zo handig.

Let op: zorg dat je een actieve KPN Prepaid SIM-kaart hebt, vóórdat je nummerbehoud aanvraagt! Dat is belangrijk bij prepaid!

Wil je laten weten of je er op deze manier uitgekomen bent?
Reputatie 7
Badge +21
@gebruiker van KPN, ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat bovenstaande informatie je heeft geholpen. Zo niet, dan weet je me te vinden!
Goedenavond Susan, bedankt voor je antwoord. Bovenstaande informatie was correct en heeft er dus voor gezorgd dat de overstap is gelukt.

Reageer