Beantwoord

Voicemail uitschakelen op prepaid

  • 19 August 2020
  • 4 reacties
  • 1643 keer bekeken

Beste,

 

Ik heb mijn voicemail van mijn prepaid gsm uit gezet met 1233 en als ik nu snachts mijn gsm uitzet krijgt een beller toch mijn voicemail.

Dit wil ik niet want dan kan iemand een boodschap achterlaten wat ik niet wil.

 

Hoe krijg ik de voicemail definitief UIT?

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 20 August 2020, 11:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Hanna van Berkel, welkom op ons forum. Wat vreemd dat de beller, ondanks dat je de voicemail hebt uitgeschakeld, toch de voicemail in kan spreken. Je kunt de voicemail op 2 manieren uitschakelen. Dit kan door te bellen naar 12339 of door ‘UIT’ te sms’en naar 1233. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Ik help je graag verder!

Hoi Ron,

Een aantal keer gedaan, helaas, nog steeds krijg men mijn voicemail als de gsm uitstaat en als de gsm geen bereik heeft de mogelijkheid van een voicemail bericht.

 

Ik heb het even laten rusten om de KPN computer alles op te slaan en helaas nog steeds krijg ik als ik de gsm die uitstaat bel met een ander mobiel de voicemail van mijn prepaid gsm.

Heel vreemd en heel vervelend

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Hanna van Berkel, dank je wel voor de terugkoppeling. Wat vervelend dat het probleem nog niet is opgelost. Ik wil graag verder uitzoeken hoe we dit kunnen oplossen. Zou je daarvoor jouw 06-nummer en het SIM-kaart nummer bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ in jouw profiel kunnen noteren en hier een seintje van kunnen geven? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer