Beantwoord

Voordeelbundels en tarieven in Spanje

• 14 september 2016
  • 2 reacties
  • 151 keer bekeken

Hallo KPN me moeder gaat Zometeen naar Spanje maar ze wilt graag 1 malig zoveel minuten bellen en sms'en kunnen jullie mij helpen om voor 1 malig een aantal bel min + sms voor in Spanje zo snel mogelijk

Vriendelijke groet Sharon Elbersten

Admin: onderwerp aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 14 september 2016, 22:48

Hoi,

Eigenlijk snap ik je hele vraag niet. Maar hier vind je de tarieven voor in Spanje.

Aangezien je topic in Prepaid staat ga ik er vanuit dat het Prepaid betreft. Hier vind je de buitenlandbundels voor Prepaid. Hier zit ook een bel/sms bundel bij. Voor abonnementen gelden andere bundels.

Als we uit gaan van de Vakantie bundel voor 5€, met 50 minuten. Ben je dus omgerkeend 10 cent per minuut kwijt, als je de hele bundel gebruikt.
Losse minuten kosten 55cent dus je bespaart 45cent per minuut met die bundel, mits je 50minuten belt

Robin
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Eigenlijk snap ik je hele vraag niet. Maar hier vind je de tarieven voor in Spanje.

Aangezien je topic in Prepaid staat ga ik er vanuit dat het Prepaid betreft. Hier vind je de buitenlandbundels voor Prepaid. Hier zit ook een bel/sms bundel bij. Voor abonnementen gelden andere bundels.

Als we uit gaan van de Vakantie bundel voor 5€, met 50 minuten. Ben je dus omgerkeend 10 cent per minuut kwijt, als je de hele bundel gebruikt.
Losse minuten kosten 55cent dus je bespaart 45cent per minuut met die bundel, mits je 50minuten belt

Robin
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Sharon! Heb je voldoende aan het antwoord wat Robin je gegeven heeft? Als er nog onduidelijkheden zijn of als je nog vragen hebt, laat het gerust weten. Ik wens je moeder een aangenaam verblijf in Spanje!

Reageer