Beantwoord

vraag over bundel en prepaid

  • 6 October 2020
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik heb voor een prepaid nummer een bundel met 500 Mb en 60 belminuten per maand.

Toch wordt er regelmatig geld van het saldo afgeboekt terwijl er nog belminuten over zijn.

Weet iemand wat de verklaring is ? 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 15 October 2020, 16:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Heeft de bundel ook nog data over? anders kan het zijn dat je smartphone op de achtergrond data verbruikt en dat kost dus geld.

En welke nummers bel je? zijn dat gewoon normale vaste nummers en 06 nummers? Bepaalde nummer vallen namelijk niet onder de bundel

Zeer bedankt voor de reactie.

Er is steeds nog data over. Vaak nog wel 500 Mb. Dus internetgebruik buiten de wifi van thuis of elders kan het volgens mij niet zijn. Er wordt wel gebeld maar uitsluitend met gewone nummers. 

Ik wil de vraag ook wel eens doorspelen aan KPN maar dat is niet zo eenvoudig.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @JJE Versen, welkom op het forum! Het lijkt dan er inderdaad op dat je toch verbruik hebt dat niet onder de bundel valt.

 

Ik wil de vraag ook wel eens doorspelen aan KPN maar dat is niet zo eenvoudig.

Bij dezen, ik kijk er graag even verder naar. Wil je daarvoor jouw forumprofiel invullen? Graag in het veld ‘klantnummer mobiel’ dan zowel je 06-nummer als je simkaartnummer vermelden. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt. Dan duik ik erin :)

Hoi KPN,

Ik heb het forumprofiel ingevuld. Ik moet het simkaartnummer nog opzoeken. Stuur mij aub. een email want dan kan ik een bijlage met gegevens hierover meezenden.

Bedankt !

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @JJE Versen. Ik heb zonder het simkaartnummer ook alvast kunnen kijken. Daarmee zie ik dat het enige verbruik dat niet uit de bundel gaat, gesprekken naar premium nummers zijn. Dat wil zeggen betaalde 0900-servicenummers, en 088-bedrijfsnummers, deze vallen ook niet onder de bundel. Voor de rest zie ik, in de twee maanden die ik nu terug ben gegaan, geen overige kosten buiten je bundel.

Beste Erik, zeer bedankt voor de info.

Dat zal dan inderdaad de verklaring zijn.

vr. groet