Beantwoord

Waar bestaan de kosten voor Prepaid uit?

• 18 maart 2018
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Ik heb een vraag over het verbruik van mijn prepaid tegoed op mijn mobiel
Zaterdag 3 maart mijn prepaid tegoed verhoogd tot 30.46 euro
Zaterdag 17 maart was mijn tegoed nog 15.51 euro . Terwijl ik geen gebruik heb gemaakt
van telefoon gesprekken alleen ge Appt Hoe komt het dat in twee weken er 14.95 is afgeschreven?

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Joran 21 maart 2018, 12:56

Welkom op het forum Hoilona! Het tegoed is inderdaad alleen aan data verbruikt. Als er foto's/filmpjes op Whatsapp worden verstuurd kan dit vrij rap gaan. Let er ook op dat goed is ingesteld dat apps niet op de achtergrond updaten. Op 9-3 is bijvoorbeeld 30MB verbruikt, op 14-3 26MB.

Als je het tegoed voornamelijk voor Whatsapp gebruikt kun je overwegen de Onbeperkt Online bundel af te nemen: Internet op jouw KPN Prepaid. De snelheid van deze bundel is laag, maar je hebt nooit onverwachte kosten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Hoilona! Het tegoed is inderdaad alleen aan data verbruikt. Als er foto's/filmpjes op Whatsapp worden verstuurd kan dit vrij rap gaan. Let er ook op dat goed is ingesteld dat apps niet op de achtergrond updaten. Op 9-3 is bijvoorbeeld 30MB verbruikt, op 14-3 26MB.

Als je het tegoed voornamelijk voor Whatsapp gebruikt kun je overwegen de Onbeperkt Online bundel af te nemen: Internet op jouw KPN Prepaid. De snelheid van deze bundel is laag, maar je hebt nooit onverwachte kosten.

Reageer