Beantwoord

Waar blijft mijn beltegoed ?

• 17 december 2017
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Waar blijft mijn beltegoed ?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door ChrisWissink 17 december 2017, 13:42

Hallo @ltromp
Heb je je simkaart bij KPN geregistreerd?, en daarbij een SMS gehad dat je beltegoed is bijgeschreven?
Dat zie je dan niet staan bij je normale beltegoed maar als je *107# zie je het daar staan als extra tegoed.
Dit beltegoed wordt als eerste verbruikt maar kan niet gebruikt worden voor betaalde servicenummers/ betaalde SMS diensten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @ltromp
Heb je je simkaart bij KPN geregistreerd?, en daarbij een SMS gehad dat je beltegoed is bijgeschreven?
Dat zie je dan niet staan bij je normale beltegoed maar als je *107# zie je het daar staan als extra tegoed.
Dit beltegoed wordt als eerste verbruikt maar kan niet gebruikt worden voor betaalde servicenummers/ betaalde SMS diensten.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Ltromp en welkom op het Forum. Welk beltegoed bedoel je precies? Doel je, zoals Chris al suggereert, op het beltegoed dat je krijgt als je je registreert? Dan kun je zijn tip opvolgen. Of heb je een reguliere opwaardering gedaan en mis je het tegoed? Ik hoor het graag van je!
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Ltromp. Ik heb geen antwoord meer van je gelezen, dus ik ga er graag vanuit dat je vraag is beantwoord. Mocht ik je toch nog ergens mee helpen, laat het me dan vooral weten.

Reageer