Beantwoord

Waar is mijn beltegoed aan opgegaan?

  • 9 September 2020
  • 3 reacties
  • 513 keer bekeken

Badge

Goedemorgen @tarvisio, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is een mogelijkheid dat dit beltegoed opgegaan is aan internetverbruik. Indien je jouw mobiele netwerk aan hebt staan, kan er op de achtergrond verbinding gemaakt worden met internet en dit kost je dan beltegoed. Uiteraard niet als je WiFi gebruikt! En dan hoef je niet eens een browser of app aan te klikken, op de achtergrond draaien deze vaak nog. Controleer bij jouw toestel of je mobiele netwerk aan staat of niet, en schakel indien nodig uit. 

Mocht je willen dat ik het nog even controleer (of het tegoed inderdaad aan internet opgegaan is) dan hoor ik het graag en heb ik je 06-nummer nodig. Wil je deze dan noteren bij klantnummer mobiel in je Forum profiel? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.


Ik hoor graag van je!

Ik heb het zelfde probleem! Kan dat ook nagegaan worden?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 11 September 2020, 19:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Larijn Welkom op het forum. Ik zag dat je je gegevens al ingevuld had en heb gezien dat je vanaf juni € 3,60 aan beltegoed hebt gebruikt op het ingevulde nummer. Dit is opgegaan aan telefoontjes, voornamelijk naar de voicemail. 

Hallo waaraan is het prepaid tegoed van mijn opgegaan? Bij zijn verbruik zien wij geen bijzondere dingen staan. Nu staat zijn saldo opeens op €0 ??

Reputatie 7
Badge +15

@Majo1983 Welkom op het forum. 

Ik kijk graag voor je waar het beltegoed aan opgegaan is. Zou je daarom voor mij in je forumprofiel het mobiele nummer willen zetten waar het om gaat? Dit kan onder het kopje "persoonlijke opmerkingen".