Beantwoord

Waar staat dat je 0,30 cent moet betalen voor het activeren van je prepaid kaart

  • 20 April 2020
  • 4 reacties
  • 169 keer bekeken

Ik moet 0.30 cent betalen voor het activeren van mijn prepaid kaart,dat is voor mij reden om mijn hele pakket op te gaan zeggen en naar een andere internetprovider te gaan.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 23 April 2020, 16:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @klantkpn 

Kun jij een screenshot plaatsen waar het staat dat je € 0,30 moet betalen.

Reputatie 7
Badge +21

Waar dat staat wil ik ook wel weten, want prepaid activeren kost niets.

Je moet alleen je tegoed af en toe gebruiken. Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is maar 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (zelf bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen). Een kort gesprek of één sms’je is voldoende. 

Ik moet 0.30 cent betalen voor het activeren van mijn prepaid kaart,dat is voor mij reden om mijn hele pakket op te gaan zeggen en naar een andere internetprovider te gaan.

€ 0,30? Reden om op te zeggen? Kom op zeg, daar kun je tegenwoordig nog geen ijsje voor kopen.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @klantkpn en welkom op het forum! Ik ben ook heel benieuwd waar je deze €0,30 terugziet. Wil je dit laten weten? Het enige wat ik kan vinden wat met deze prijs overeenkomt is het tarief wanneer je belt. Dit is €0,30 per minuut en die tarieven kun je op het tarievenoverzicht vinden. 

Reageer