Waardeloze opwaardering

  • 5 April 2020
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Hoi oplechters .

ik heb een opwaardering bon van 10 euro bij albert Hein ergisteren gekochte en gisteren was op ik ben kapot ik ben zat teleurgesteld..…

Ik houd het op met kpn....schiet ziek van dit.

ik zat de heel dag thuis en ging hij toch op g4 ..

Schiet ziek schiet ziek schiet ziek van .

Gr rafik 


5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Als je niet wilt dat er via 4G internet kosten gemaakt kan worden, dan dien je via je eigen smartphone mobiel internet uit te schakelen, als je dat niet doet, loopt je namelijk altijd het risico dat je toch via 4G gaat internetten, ook als je thuis bent.

Je kan het op de volgende manier uitschakelen:

  1. Ga naar het startscherm van je toestel.
  2. Veeg met je vinger vanaf de bovenkant van het scherm omlaag.
  3. Tik op Mobiele gegevens om de functie uit te schakelen. Je kunt nu uitsluitend op internet gaan via WiFi.

Als je dat hebt gedaan, kan je niet meer via 4G internetten en gaat je beltegoed daar dus ook niet meer aan op.

Als je niet wilt dat er via 4G internet kosten gemaakt kan worden, dan dien je via je eigen smartphone mobiel internet uit te schakelen, als je dat niet doet, loopt je namelijk altijd het risico dat je toch via 4G gaat internetten, ook als je thuis bent.

Je kan het op de volgende manier uitschakelen:

  1. Ga naar het startscherm van je toestel.
  2. Veeg met je vinger vanaf de bovenkant van het scherm omlaag.
  3. Tik op Mobiele gegevens om de functie uit te schakelen. Je kunt nu uitsluitend op internet gaan via WiFi.

Als je dat hebt gedaan, kan je niet meer via 4G internetten en gaat je beltegoed daar dus ook niet meer aan op.

Wij zijn in 2020 en ik ben technisch goed ingelicht, He is niet de eerst keer dat dit gebuurd ...er zijn genoeg hakers en ict'ers die zijn de top'st in oplichten .…

Zat is zat ziek ziek ereg dan CORONA. 

GR

 

Wij zijn in 2020 en ik ben technisch goed ingelicht, He is niet de eerst keer dat dit gebuurd ...er zijn genoeg hakers en ict'ers die zijn de top'st in oplichten .…

Zat is zat ziek ziek ereg dan CORONA. 

GR

Reputatie 7

Wil je zeggen dat je mobiele data aan hebt staan op jouw telefoon terwijl je een prepaid hebt?

Reputatie 7
Badge +17

@rafik Hoi. Als je je 06-nummer invult op je profiel, kan ik je vertellen waar je beltegoed naartoe is gegaan. 
 

Reageer