Beantwoord

Waarom telt een prepaid abonnement niet voor KPN Compleet

• 21 november 2016
  • 2 reacties
  • 467 keer bekeken

(empty)
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 21 november 2016, 10:28

Wat wil je dan van voordelen zien?

5€ korting:
Anders vraag ik allemaal prepaid simkaarten aan op mijn adres, gebruik ze niet, maar in wel die €5,- per maand.
Verdubbeling:
Prepaid heeft geen bundels, los van de extra bundels die je aan kan schaffen dus er valt weinig te verdubbelen.

Alleen Onderling bellen zou nog een optie kunnen zijn.

Ik denk dat KPN hier niet voor gekozen heeft omdat ze nooit weten hoeveel inkomsten ze van een prepaid gebruiker krijgen terwijl bij abonnementen dit bekend is bij het afsluiten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hallo @Prunushof28, welkom op het forum.

In de laatste zin van Robin zijn bericht, staat de reden. Er zijn geen vaste maandelijkse kosten, er zijn geen bundels die we kunnen verdubbelen en daarbij komt ook dat sommige prepaid simkaarten niet geregistreerd worden.
Wil je wel in aanmerking voor KPN Compleet komen? De Sim Only abonnementen beginnen vanaf 16 euro. Hiermee kom je wel in aanmerking voor KPN Compleet en krijg je 5 euro korting per maand.
Reputatie 7
Badge +30
Wat wil je dan van voordelen zien?

5€ korting:
Anders vraag ik allemaal prepaid simkaarten aan op mijn adres, gebruik ze niet, maar in wel die €5,- per maand.
Verdubbeling:
Prepaid heeft geen bundels, los van de extra bundels die je aan kan schaffen dus er valt weinig te verdubbelen.

Alleen Onderling bellen zou nog een optie kunnen zijn.

Ik denk dat KPN hier niet voor gekozen heeft omdat ze nooit weten hoeveel inkomsten ze van een prepaid gebruiker krijgen terwijl bij abonnementen dit bekend is bij het afsluiten.

Reageer