Beantwoord

Wat is een telefoonnummer waard?

  • 2 July 2019
  • 2 reacties
  • 654 keer bekeken

Ik ben al jaren bij de KPN, zowel mobiel vast en nog wat dingen.

Ondertussen heb ik iets gehoord over veranderingen met bankzaken en reclame. Dan een prepaid kaart gekocht als back-up voor rekeningen beheren.

Bij de KPN (prepaid) gekocht en ik krijg het nummer 06- ****-**** met een prepaid kaart.

Na KPN, die het gaf. Wil ik ook wel eens weten, in de vrije verkoop, wat is het nummer waard? Is het een lotnummer. In ieder geval in mijn geheugen en niet de telefoon zit het vast.
Een probeersel gedaan.
Man oh man, wat duiken andere erop, aanbiedingen van Lebara en andere bedrijven.
Maar dan is het, wat is de reele verkoop-prijs, welk bedrijf zou met dit nummer op zijn bus rond willen rijden?

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 July 2019, 17:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19
Het zal aan mij liggen maar ik snap niets van je verhaal.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo Aris, welkom! We hebben het nummer waar het om gaat verborgen in verband met privacy. ik begrijp dat je geluk hebt gehad bij de aanschaf van prepaid en dat je een simkaart hebt ontvangen met dat (inderdaad goed te onthouden) nummer erop. Er zal inderdaad een markt zijn voor dergelijke handige nummers. Echter is dat niet iets waar KPN bewust aan meewerkt, en ook niet iets dat hier op het forum besproken hoeft te worden. Als je hier dan ook informatie of ervaringen over zou willen horen raad ik je aan elders te kijken.