Beantwoord

Wat is er mogelijk met KPN prepaid bonustegoed?

Goedemorgen,

Ik heb inmiddels een aardig bonus tegoed (prepaid). Ik las dat ik hier geen bundels mee kan kopen. Waar kan ik mijn bonus tegoed wel voor gebruiken?

Groet! Danielle
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 14 december 2018, 11:34

Daar kan je mee bellen, internetten en sms-en.

Voorwaarden:
Er zijn geen bundels actief of aangeschaft
Je bent in Nederland (eigen netwerk KPN)

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Daar kan je mee bellen, internetten en sms-en.

Voorwaarden:
Er zijn geen bundels actief of aangeschaft
Je bent in Nederland (eigen netwerk KPN)
Hoi Peter,

Dank voor je antwoord! Ik woon in het buitenland. Dan gaat dit niet op begrijp ik?
Reputatie 7
Nee. Dan kun je het net zo goed op standaard zetten.

Buiten NL geldt het bonustegoed idd niet.
Binnen Europa kun je 'm gebruiken "als in Nederland" maar dat geldt alleen met gewone tegoed en bundels.
Buiten Europa is prepaid kpn niet aan te bevelen. Duur.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Danielle Rostohar, welkom op het KPN forum. Ik lees dat onze held Peter je al goed heeft geholpen. Mooizo! Hier vind je meer info over het Bonustariefplan Prepaid KPN 🙂
Dank je wel Peter en Nadia! Ik ga eens kijken hoe ik het op "standaard" kan zetten want ik heb er nu niets aan. Het gaat toch om 50 euro...
Reputatie 7
Dat bonustegoed blijft bonus ook al zet je voor opwaarderen het tarief op standaard (KPN Basis 2012 Rate). Hier vind je daar de tarieven van. V.a. het omzetten van het opwaardeertarief zal je bij opwaarderen geen bonustegoed meer ontvangen.

Overigens heb je die € 50 cadeau van kpn. Die heb je niet zelf betaald. Gratis tegoed dus. Maar alleen geldig in Nederland. (valt niet onder de Roam like at home regeling)

Meer (alle) prepaidtariefplannen.
Dat is waar Peter, het is een cadeau van KPN. Jammer dat ik het niet over kan doen aan iemand anders dan 🙂

Reageer