Beantwoord

Wat is het tarief in het buitenland?

• 19 juli 2015
  • 1 reactie
  • 555 keer bekeken

Hoi hoi,

Ik heb een vraag over hoe ik nu precies weet met welk tarief ik bel/sms in het buitenland.

Ik vind het tarief voor het buitenland volgens deze website van kpn een beetje vreemd. Binnen Nederland zou ik volgens de tarieven pagina met 36 cent per minuut bellen en voor 16 cent smsen maar in het buitenland bel ik maar voor 23 cent en sms ik voor 8 cent volgens voorgenoemde pagina's.

Dat is een besparing van 13 en 8 cent in het buitenland ten opzichte van bellen binnen Nederland.

Moet ik naar het buitenland verhuizen met mijn prepaid simkaart of heb ik iets verkeerts opgezocht en kloppen de gevonden tarieven niet???

De MijnKPN pagina verwijst mij weer gewoon door naar de voorgenoemde tarieven pagina met het héééle mooie buitenlandse tarief.

Mvg,

Akisama

icon

Beste antwoord door Cindy_ 19 juli 2015, 11:33

Goedemorgen ; welkom op het forum van KPN! Ik moest zelf even kijken hoe je het precies bedoelde, maar het klopt dat het goedkoper is om vanuit het buitenland te bellen naar Nederland, dan andersom. Je hebt niks verkeerds opgezocht of gevonden 🙂. Ik weet niet of je binennkort naar het buitenland toegaat, maar er zijn nu ook bundels voor prepaid in het buitenland.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +23
Goedemorgen ; welkom op het forum van KPN! Ik moest zelf even kijken hoe je het precies bedoelde, maar het klopt dat het goedkoper is om vanuit het buitenland te bellen naar Nederland, dan andersom. Je hebt niks verkeerds opgezocht of gevonden 🙂. Ik weet niet of je binennkort naar het buitenland toegaat, maar er zijn nu ook bundels voor prepaid in het buitenland.

Reageer