Beantwoord

Wat is mijn klantennummer?

  • 23 February 2019
  • 2 reacties
  • 146 keer bekeken

Door omstandigheden is mijn vaders telefoon in het water gevallen en kwijt geraakt.

Zodoende een nieuwe telefoon besteld bij belsimpel met een overstap naar simyo met een bundel.

En met nummerbehoud

Het oude nummer was van een prepaid kaart,
ik heb naar de klantenservice gebeld en die zeggen dat ik geen klantennummer heb.

Maar bij simyo vragen ze om een klantennummer omdat anders kpn de overstap niet accepteerd.
Ik heb wel het simkaart nummer wel gekregen.

Kan iemand mij hier verder mee helpen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 February 2019, 11:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Mvos97, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Bij prepaid is het klantnummer vaak minder belangrijk, en krijg je deze alleen zodat het gekoppeld kan worden in het systeem. Maar een prepaid nummer heeft dus degelijk wel een klantnummer toegewezen gekregen. Echter, kan je hier als klant zelf zijnde niet achter komen, wel via ons of de klantenservice. Om het klantnummer op te zoeken heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je het Forum profiel kunnen aanvullen met in ieder geval de gegevens van je vader? Het gaat dan om 06-nummer, simkaartnummer en pukcode (ter verificatie). Dit kan je allemaal toevoegen bij persoonlijke opmerkingen. Geef even een seintje wanneer het gelukt is, dan ga ik voor je op zoek 😉
Reputatie 7
Badge +21
Via een privébericht heb ik Mvos97 voorzien van een klantnummer van prepaid voor de overstap 🙂

Reageer