Beantwoord

Wat is mijn mobiel nummer?

  • 21 January 2019
  • 9 reacties
  • 3424 keer bekeken

Hey heb net een nieuwe simkaart van KPN, alleen op het pasje waar de kaart in zat, staat onder mobiel nummer helemaal niks. Verder kan ik de sim alleen gebruiken voor noodoproepen en kan ik dus ook niet een van die nummers gebruiken om er achter te komen. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Romkie 22 January 2019, 15:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @Romkie. Wat vreemd dat je het nummer niet kan achterhalen. Zodra je de simkaart in een toestel plaatst, en er mee gaat bellen, dan wordt ie geactiveerd. Dus je zou dan ook andere nummers moeten kunnen bellen. Kun je je gegevens zoals het simkaartnummer invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?
Hey @Paul_ ik kan niet bellen met de simkaart, er staat alleen voor noodgevallen. Ik heb ook al ff een gesprekkie gehad met een medewerker van KPN via de chat en die dacht dat het probleem lag bij belsimpel waar ik de simkaart bij mijn telefoon heb gekocht.
Reputatie 7
Badge +25
Ja, dat zou dan kunnen. Wellicht een optie om daar weer even langs te gaan? Ik ga ervan uit dan m'n collega van de chat hier alles heeft gecontroleerd.
Mogelijk was de kaart al verlopen bij verkoop? Als je de verpakking nog hebt check dan eens de uiterste activatiedatum. (aangezien je hem niet kan activeren door even iemand te bellen)

Verder is gek: op een prepaidpakketje staat áltijd het 06 nummer vermeld.
Hey het probleem is opgelost via belsimpel! Toch bedankt @PeterG en @Paul_
Wat was het probleem en de oplossing? Misschien ook nuttig voor andere gebruikers.
@Casey Ehm niet echt iets dat andere gebruikers zal helpen, het probleem lag bij belsimpel en kon in principe alleen opgelost worden door contact met hen op te nemen. Dus als iemand ditzelfde probleem heeft, neem contact op met belsimpel of waar je je simkaart ook gekocht hebt.
Toch wel nuttig om te weten.
Reputatie 7
Badge +25
@Casey Ehm niet echt iets dat andere gebruikers zal helpen, het probleem lag bij belsimpel en kon in principe alleen opgelost worden door contact met hen op te nemen. Dus als iemand ditzelfde probleem heeft, neem contact op met belsimpel of waar je je simkaart ook gekocht hebt.
Mooi dat het is opgelost! Ook al begrijp ik het niet helemaal. 😉