Beantwoord

Wat te doen met simkaart oude prepaid nummer

  • 1 March 2021
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik had een vraag ik heb een nieuwe prepaid simkaart besteld maar de oude is nog actief tot ik die nieuwe binnen heb. Maar wat kan ik met de oude doen als de nieuwe binnen is kan ik die dan gewoon knippen en doorspoelen, want ik wil die namelijk niet meer. Ik wil gewoon die nieuwe die eraan komt inclusief het nummer ervan als nieuwe gebruiken.

Groetjes,

Raoul

icon

Beste antwoord door PeterG 2 March 2021, 17:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Je gaat ook een nieuw nummer gebruiken?

Dan blijft die oude actief tot 9 maanden na het laatste gebruik en vervalt dan automatisch.

Je gaat ook een nieuw nummer gebruiken?

Dan blijft die oude actief tot 9 maanden na het laatste gebruik en vervalt dan automatisch.

Dat klopt want er zit een nieuw nummer bij die nieuwe simkaart, op mijn huidige nummer krijg ik steeds telefoontjes van nummers die onbekend zijn bij mij daarom wou ik weten wat ik met mijn huidige nummer/simkaart kon doen. Bedankt voor uw hulp

Je kunt 'm dus nog gebruiken, maar ook in een la leggen. Direct weggooien is ook weer zo iets.

Misschien komt het oude nummer nog van pas. Bv bij DigiD ofzo. (daar moet je natuurlijk ook wijzigen naar je nieuwe)