Beantwoord

weer beltegoed weg

• 4 januari 2016
  • 8 reacties
  • 524 keer bekeken

Goedemiddag
Tot mijn schrik  zag ik dat er nu ineens maar liefst € 15 beltegoed weg is!!. Elke keer kijk ik -na 2 eerdere ervaringen - via mijn KPNapp of er nog saldo van € 43,49  stond nadat ik de telefoon gebruikt heb om te kijken waar  t bleef, nadat ik in oktober en november hetzelfde meemaakte,Zo zou ik er misschien achter komen dacht ik. Word er neurotisch van Dit is niet normaal.

Nu was t gisteren ineens nog maar 28,29 Dit kan natuurlijk niet Ik heb NIET gebeld en ben maar 1 keer naar internet gedurende  maximaal 5 minuten.geweest en zelfs dat gaat via  wifi  dus zou niet afgeschreve moeten worden. Sinds september( toen heb ik de foon gekregen) ben ik al meer dan € 40 kwijt aan ..ja aan wat??  Ik zet er steeds bij en t  verdwijnt Ben nu opzoek gegaan naar een forum want dit kan ik niet accpeteren.
Mijn instellingen staan goed Heb ik na laten kijken. Ik zou graag, mijn  zeker laatste € 15 terug willen hebben Ben ik onderweg staat de foon uit Zet hem pas aan als ik hem nodig heb.Heb nl vaste telefoon.
i k gebruik hem alleen om te appen en een kode te ontvangen van bepaalde diensten Dus waarom gaat er ongevraagd geld af ? Ben echt boos nu:(.Graag nakijken en een oplossing.

met groet m.josee

icon

Beste antwoord door swoudts 4 januari 2016, 14:30

m-josee schreef op 4 jan '16 om 14:22u
swoudts schreef op 4 jan '16 om 13:31uBeste m.josee,

Wat je allereerst kunt bekijken is of er per ongeluk een betaalde dienst is geactiveerd.
Dit kan zeer eenvoudig via http://www.payinfo.nl
Ik hoop dat dit eventueel een oplossing kan geven.

Sander Goed Dank je

,Ben daar gaan kijken en zie geen abo's De andere rij bekeken Er  staat 1-op- 1chat(  ? ) , brickoffer( ? ) en iets zonder naam

Ik heb nooit gechat of me opgegeven want ik houd daar niet van   Ik bel of mail wel met iemand persoonlijk.Voor apps voor de kleinkinderen een spelletje te laten doen als ik babysit  kijk ik na of ze gratis zijn.Zou er zo iets gedaan zijn????

Als gevolg hiervan heb ik --denk ik--  goed gedaan om iets te blokkeren Nl eenmalige  sms diensten.,omdat er geen abos liepen dat gekozen
Veiligheid voor alles dacht ik  Of is dat verkeerd gedaan ??

vr groet m.josee

Beste m.josee,

Wellicht dat bij een van de spelletjes een keer per ongeluk automatisch zo'n dienst is gestart.

Daarom is het zeker een aanrader om deze abbonementen stop te zetten.

Als er een dienst is die U gebruikt welke een sms dienst vereist dan hoort U dit vanzelf.

De 1op1 chat spreekt in principe voor zichzel wat het is.

De brickoffer is afkomstig van een online spel.

Ik hoop dat nu in elk geval het probleem met betrekking tot het beltegoed is opgelost.

En dat in de toekomst niet vreemde bedragen verdwijnen.

Anders kunt U in de toekomst wellicht in samenspraak met KPN bespreken om alle sms diensten te blokkeren.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1
Beste m.josee,

Wat je allereerst kunt bekijken is of er per ongeluk een betaalde dienst is geactiveerd.

Sander
swoudts schreef op 4 jan '16 om 13:31u
Beste m.josee,

Sander 
Goed Dank je

,Ben daar gaan kijken en zie geen abo's De andere rij bekeken Er  staat 1-op- 1chat(  ? ) , brickoffer( ? ) en iets zonder naam

Ik heb nooit gechat of me opgegeven want ik houd daar niet van   Ik bel of mail wel met iemand persoonlijk.Voor apps voor de kleinkinderen een spelletje te laten doen als ik babysit  kijk ik na of ze gratis zijn.Zou er zo iets gedaan zijn????

Als gevolg hiervan heb ik --denk ik--  goed gedaan om iets te blokkeren Nl eenmalige  sms diensten.,omdat er geen abos liepen dat gekozen

vr groet m.josee

Reputatie 1
m-josee schreef op 4 jan '16 om 14:22u
swoudts schreef op 4 jan '16 om 13:31uBeste m.josee,

Sander Goed Dank je

vr groet m.josee

Beste m.josee,

Wellicht dat bij een van de spelletjes een keer per ongeluk automatisch zo'n dienst is gestart.

Als er een dienst is die U gebruikt welke een sms dienst vereist dan hoort U dit vanzelf.

Ik hoop dat nu in elk geval het probleem met betrekking tot het beltegoed is opgelost.

Anders kunt U in de toekomst wellicht in samenspraak met KPN bespreken om alle sms diensten te blokkeren.

swoudts schreef op 4 jan '16 om 14:30u
m-josee schreef op 4 jan '16 om 14:22uswoudts schreef op 4 jan '16 om 13:31uBeste m.josee,

Sander Goed Dank je

vr groet m.josee

Beste m.josee,

Dank je wel Sander

Gezien het tijdstip dat er zat tussen t tegoed van 43 en  nu de 27 kan t geen spelletje geweest zijn, Spelletje zat er al op toen er nog een hoog saldo  was.
Voor de zekerheid  toch spelletje eraf gedaan.Een kindje van 3 hoeft niet perse op mobiel vind ik, maar  hij vond t wel leuk:Dmetde geluidseffectjes..Ik vermaak me dan wel andersGeld kun je maar 1 keer uitgeven en dat moet wel nuttig zijn., vandaar dat t me dwars zit. Ik heb er geen vat op gehad. Was o zo blij dat t al 3 weken op 43 euro stond en nu dit...
Het is dus echt opletten geblazenIk houd t inde gaten Dank je wel..

Reputatie 7
Badge +28
Welkom M. Josee,

Goed dat je je vraag hier stelt! Ik zie dat je al door Sander geholpen bent, maar ik wilde nog even een toevoeging maken. Heel goed dat je de eenmalige diensten hebt geblokkeerd, ik adviseer je ook om de abonnementsdiensten te blokkeren. Mocht er dan per ongeluk op een link of advertentie worden gedrukt, dan wordt dat geblokkeerd. Je kunt je kleinkinderen dan met een gerust hart spelletjes laten spelen!

Goededag Marcia

Later dacht ik ook dat ik beter alles had kunnen blokkeren ,maar kon dat niet meer, de link was weg omdat ik de ene had gekozen,  en nu,,, heel dom, kan ik t niet meer vinden Ik wil wel alles blokkeren.. Hoop wel dat ik ervanaf ben want bijde bovenste geeft hij een error aan .,maar tnummer dat daar staat is steeds hetzelfde , dus vermoed ik dat alles vandaar  in elk geval geblokkeerd is???
Hoe kanik er weer aan komen of kunnnen jullie het regelen?
de speleltjes zijn zo leuk- memory van kerstmis om geheugente ontwikkelen-   voor een kindje van 3 , Steeds roept t mannekedat hij wil spelen me toma,  , of hij belt me op 9uur 's morgens op: oma, kom je spelletje spelen???Of als ik onverwacht kom, steekt hij meteen zijn hand in mijn jaszak om te voelen of: ik het spelletje bij me heb"Dat is toch enig...als t opgelost is d, an durf ik t er weer op te zetten..
Hoop dat t nog aangepast kan Ik zie t antwoord wel weer
ik krijg waarschijnlijk niks terug van dat geld????????

Reputatie 7
Badge +28
Wat ontzettend schattig! Ik snap heel goed dat je wilt dat de kleinkinderen gewoon verder kunnen spelen! Ik blokkeer het voor je, wil je reageren op mijn privébericht? Dan zal ik ook kijken naar een coulancemogelijkheid wat betreft de kosten die je gemaakt hebt. 

Marcia_ schreef op 7 jan '16 om 10:32u
Wat ontzettend schattig! Ik snap heel goed dat je wilt dat de kleinkinderen gewoon verder kunnen spelen! Ik blokkeer het voor je, wil je reageren op mijn privébericht? Dan zal ik ook kijken naar een coulancemogelijkheid wat betreft de kosten die je gemaakt hebt. 

Goedemiddag Marcia

Dank voor je antwoord
ja, ook al heb je geen tijd eigenlijk, je gaat toch zitten om even te spelen met hem.. Ze genieten zo. daar raak je van ontroerd en als dan die handjes klappen als ze t goed hebben en een niveau hoger mogen...dat is genieten voor 2. Ze *helpen* me zelfs t goede plaatje te vinden en zeggen dan:Mag jij hebben oma.krijg jij .Zo lief...en als ik t mis heb  glunderen ze helemaal want ik heb Mispoes en dat vinden ze leuk want ik heb ook  3 echte poezen waar ze gek op zijn.

Fijn dat alles gebokkeerd wordt.Dank je wel :catvery-happy:
fijne dag

Reageer