Beantwoord

wel betaald, geen online bundel

• 16 juni 2015
  • 3 reacties
  • 191 keer bekeken

Hallo,

Ik ben via HI nu een kpn prepaid gebruiker. Normaal waardeer ik mijn beltegoed via een code op die je in de supermarkt kan kopen, alleen vandaag heb ik het via de site gedaan zodat het even wat sneller gaat. Ik heb dus tien euro er op gezet en geprobeerd de eindeloos online bundel er mee aan te zetten. Ik gebruik deze elke maand en heb nog nooit problemen gehad. Alleen nu is de 7,50 er wel af maar heb ik de bundel niet. Hoe kan dit, en hoe los ik dit op ?!

icon

Beste antwoord door Cindy_ 16 juni 2015, 16:17

Hoi @lotttxhoix

Welkom op het fourm van KPN. Wat fijn dat je dit meldt, want mogelijk gaat er iets niet helemaal goed dit keer met het activeren van de bundel. Erg vervelend dit! Maak je vooral geen zorgen om je beltegoed, dit zetten we recht voor je. Wil je me een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer en simkaartnummer? Dan probeer ik de bundel te activeren en mocht dat niet lukken, dan schrijf ik € 7,50 bij en dan kun je de bundel hierna zelf opnieuw activeren 🙂. Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Hoelang heb je gewacht? Het kan zijn dat het even wat langer duurt.

Robin
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @lotttxhoix

Welkom op het fourm van KPN. Wat fijn dat je dit meldt, want mogelijk gaat er iets niet helemaal goed dit keer met het activeren van de bundel. Erg vervelend dit! Maak je vooral geen zorgen om je beltegoed, dit zetten we recht voor je. Wil je me een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer en simkaartnummer? Dan probeer ik de bundel te activeren en mocht dat niet lukken, dan schrijf ik € 7,50 bij en dan kun je de bundel hierna zelf opnieuw activeren 🙂. Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Ik heb uw een privé bericht gestuurd Cindy

Reageer