wel betaald, geen online bundel

• 17 juni 2015
  • 8 reacties
  • 248 keer bekeken

Hallo, ik heb gisteren via de SMS code de onbeperkt online geactiveerd maar heb tot nu toe nog steeds geen bericht gekregen dat hij geactiveerd is, maar de €7.50 is wel afgeschreven. Uit ervaring duurde dit activeren slechts een paar minuten. Wat te doen?

mvg niek

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Dit is een bekend probleem vandaag: http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/Toelichting-over-missend-beltegoed-of-de-Onbeperkt-Online/td-p/339235

Robin
Weet u wanneer het gemiste beltegoed weer teruggestort word?

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Sorry dat weet ik helaas niet. Misschien dat morgen/overmorgen iemand van KPN hier duidelijkheid over kan geven. KPN web care medewerkers zullen dat wel reageren in dit topic

Robin
Erg bedankt voor uw reactie, de situatie is nu opgehelderd voor mij hoewel ik me wel afvraag wanneer KPN mijn btg terugstort.

niek

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Niek,

Fijn dat Robin al een en ander op heeft kunnen helderen. Wanneer het tegoed wordt teruggestort, is ook bij ons helaas nog niet bekend. Zodra dat wel het geval is, zal dat ook in dit topic vermeld worden. Nog even geduld, we zijn er mee bezig. 

Hallo Marcia,

Ik heb inmiddels het tegoed teruggestort gekregen maar ik heb nog een vraag: kan ik de onbeperkt online bundel opnieuw activeren zonder moeilijkheden? 

mvg Niek

Reputatie 7
Badge +31
Niek1 schreef:
Hallo Marcia,

Ik heb inmiddels het tegoed teruggestort gekregen maar ik heb nog een vraag: kan ik de onbeperkt online bundel opnieuw activeren zonder moeilijkheden? 

mvg Niek

Als ik het bericht lees waar Robin naar linkt is het verstandig te wachten met het activeren van die bundel. Tot de storing uit het systeem is. Dat is in dat topic te volgen, zo begrijp ik uit de tekst.

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Niek,

Fijn dat het tegoed zo snel weer is teruggeboekt! Zoals Peter aangeeft, zou ik nog even wachten met het aanvragen van een nieuwe Onbeperkt Online bundel, daar we er nog niet helemaal zeker van zijn dat het nu weer goed gaat. Als alles gecheckt is en weer werkt, zal dat ook in het algemene topic komen. Bedankt voor je geduld!

Reageer