Beantwoord

Wel opgewaardeerd geen bonustegoed

  • 15 September 2021
  • 6 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik ben een echte digibeet, en 84 jaar en heb 5 augustus mijn beltegoed met 30€ voor het eerst ! opgewaardeerd via internet-met hulp anders zou ik het niet kunnen. en lees dat ik recht had op bonustegoed. Telefonisch zegt men dat je *107# moet bellen maar dit zegt nu €0. Deze helper had dat ook niet gezien, waarom is deze informatie nergens te vinden. Trouwens ik tik dit nu uit mbv.weer een ander.
Ook zag ik dat er daarbij, een formulier moet invullen. Maar ik ben bang naast het net te vissen, zo word je als je niet alles meer kunt overzien, gestraft. 
geen clementie dus met ons soort mensen

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 20 September 2021, 19:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Ik ben een echte digibeet, en 84 jaar en heb 5 augustus mijn beltegoed met 30€ voor het eerst ! opgewaardeerd via internet-met hulp anders zou ik het niet kunnen. en lees dat ik recht had op bonustegoed. Telefonisch zegt men dat je *107# moet bellen maar dit zegt nu €0. Deze helper had dat ook niet gezien, waarom is deze informatie nergens te vinden. Trouwens ik tik dit nu uit mbv.weer een ander.
Ook zag ik dat er daarbij, een formulier moet invullen. Maar ik ben bang naast het net te vissen, zo word je als je niet alles meer kunt overzien, gestraft. 
geen clementie dus met ons soort mensen


Om bonus beltegoed te krijgen moet je wel op het bonus tarief plan zitten, weet je of je daarop zit? Anders moet je dat eerst laten doen!

Ik dacht dat alle tarieven hetzelfde waren voor prepaid!


Ik heb me vergist: opgewaardeerd op 5 september dus op zondag 1 ½ week geleden. Ik krijg steeds tegenstrijdige berichten: nu eens dat ik 2012 rate heb en even terug was het het het bonustarief.
Ik snap er niets van. Maar tot nu toe geen bonus

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en van harte welkom hier op ons forum @Oom Jelle!

Om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden heb ik een eigen topic voor je aangemaakt. We denken hier graag met je mee, ik lees dat je dacht wel bonustegoed te krijgen maar dat je 't bij opwaarderen toch niet ontvangen hebt. Dat klinkt heel verwarrend allemaal. Heb je al eens een KPN ID aangemaakt en ingelogd in MijnKPN? Daar kan je ook gemakkelijk en precies zien wat je aan tegoed en bundels hebt, ik ben benieuwd of dat het duidelijker maakt.

Ja, het is me duidelijk dat je met een tik weer in een ander soort prepaidtarief zit. Door er te gaan kijken zit je er zomaar op zonder dat te hoeven bevestigen. En dat is het verwarrende waarom je meteen een ander prepaidtarief hebt. Niet logisch want er komt geen vraag of je dat wel wilt. 

Maar we moeten het er mee doen. KPN gaat dat vast niet veranderen door er een tussenstap tussen te gaan doen. Ik ben vast de enige die hierover klaagt.

 

Reputatie 7
Badge +19

Ja, het is me duidelijk dat je met een tik weer in een ander soort prepaidtarief zit. Door er te gaan kijken zit je er zomaar op zonder dat te hoeven bevestigen. En dat is het verwarrende waarom je meteen een ander prepaidtarief hebt. Niet logisch want er komt geen vraag of je dat wel wilt. 

Maar we moeten het er mee doen. KPN gaat dat vast niet veranderen door er een tussenstap tussen te gaan doen. Ik ben vast de enige die hierover klaagt.

@Oom Jelle Fijn dat het inmiddels iets duidelijker geworden is. Mocht dat handig zijn, hier lees je ook meer over het Bonustariefplan. Dank voor het signaal, daar zijn we altijd blij mee. Ik kan niet beloven dat 't verandert, maar ik neem jouw seintje mee.