Welke bundel is het beste, qua snelheid, voor wat ik wil doen?

  • 25 June 2019
  • 5 reacties
  • 150 keer bekeken

Prepaid: Als ik alleen whatsapp en e-mail, Instagram en NOS.nl bekijk (4G) is 128kbit/s dan voldoende of moet het 14.4 Mbit/s zijn?

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Whatsapp en mail zullen werken. Als je nos.nl bekijkt via de app, het werkt, maar je kan er geen videos op kijken, alleen de artikelen lezen. Instagram kan sowieso niet, maar ook niet met de andere prepaid data bundels.

Of ja het kan dan wel, maar instagram verbruikt echt super veel data en aangezien de max bundel voor prepaid 1 GB is, zou ik dat persoonlijk niet echt als een optie zien, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.
Hallo @Warmweervandaag , ik zou voor 14,4Mbit gaan, 128Kbits is echt voor noodgevallen.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Warmweervandaag, welkom hier.

Video streamen zal zeker niet lukken met 128 Kbps, ook mijn advies is om voor de 14,4 Mbit/s. Hou er wel rekening mee dat met streamen je bundel vrij snel op zal raken. Ik hoop dat je zo voldoende weet, anders horen we dit graag.
Reputatie 7
Een databundel van 1GB kost als ik het goed gelezen heb €9,99.
Dat is natuurlijk heel veel geld wetende dat je voor €15,- vier keer zoveel data kunt krijgen met een nog veel hogere snelheid en onbeperkt kunt bellen.


Moet je wel een vaste Internet aaansluiting of een ander mobiel abonnement bij KPN hebben zodat je KPN Compleet wordt.
Heb je een Internet en TV abonnement en ben je nog niet KPN Compleet dan krijg je ook nog het Pluspakket of FOX Sports abonnement cadeau. Als je die nu al afneemt, dan bespaar je dus €9,99 en ben je met zo'n sim-only abonnement zelfs goedkoper uit dan met zo'n prepaid met databundel.
Reputatie 7
Badge +24
Warmeweervandaag, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.