Beantwoord

Welkomst bonustegoed niet ontvangen

  • 7 October 2020
  • 5 reacties
  • 153 keer bekeken

Welkomst bonustegoed niet ontvangen.

Vandaag de nieuwe prepaid simkaart van KPN ontvangen. In de bijgaande informatie staat vermeld dat KPN 7,50 euro als welkomstbonus verstrekt. Volgens de instructies moest ik hiervoor mezelf registreren in MijnKPN. Nadat ik mezelf heb geregistreerd is de welkomstbonus van 7,50 echter niet toegevoegd aan mijn beltegoed. Ik hoor graag hoe dit kan worden opgelost.

icon

Beste antwoord door RBxx 7 October 2020, 17:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @J. Filipe 

Heb je alle stappen uitgevoerd die zijn beschreven op deze pagina (klik hier) ?

Er zijn drie stappen:

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @J. Filipe, welkom! Ik ben ook benieuwd of je alle stappen hebt doorlopen, zoals Ruud aangeeft. Mocht dat zo zijn, kijk ik graag met je mee. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en je simkaartnummer? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik er naar.

Beste Marcia,
Ik heb alle stappen doorlopen. Je vraagt of ik het forumprofiel aan wil vullen met 06-nummer en simkaartnummer. In het forumprofiel staan echter geen vakjes om deze nummers in te voeren.
Daarom heb ik de nummers ingevoerd in de vakjes voor ‘klantnummer mobiel’ en ‘klantnummer internet/tv’. Vanaf de ontvangst van de prepaid kaart heb ik meerdere uren besteed om alles uit te zoeken en in te vullen en dat allemaal voor 7,50 euro als welkomstbonus . Ik kan niet anders zeggen dan dat KPN het erg ingewikkeld maakt om deze bonus te ontvangen. Ik ga ervan uit dat dit alsnog geregeld kan worden. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @J. Filipe, er is toch iets niet goed gegaan bij het koppelen. Ik zie jouw gegevens namelijk niet staan bij het betreffende 06-nummer. Inmiddels heb ik de 7,50 euro bonus handmatig aangevraagd voor je. Dat kan je zien als je *107# belt met jouw telefoon. 

Beste Marcia, dank je wel, fijn dat het nu geregeld is.