Beantwoord

Wie jat mijn beltegoed?

  • 9 October 2020
  • 6 reacties
  • 169 keer bekeken

Badge

toen tellfort naar kpn overging had ik nog ongeveer 25 euro beltegoed vandaag had ik opeens niets meer terwijl ik maar heel weinig bel en alleen wifi gebruik. Wie jat mijn beltegoed?

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 15 October 2020, 21:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Wat een vervelende start bij KPN maakt u zeg. Toch is het mij wat om direct over stelen te praten. Als het om prepaid gaat zou u in de instellingen van u mobiel eens kunnen kijken of er toch ergens data is verbruikt mobiel.

Reputatie 7

Bij Telfort had je met een prepaid standaard geen dataverbruik ookal stond "mobiele data" aan op jouw mobieltje. Bij KPN ligt dat helaas anders, daar kan met prepaid gewoon van internet gebruik gemaakt worden.

Zet "mobiele data" uit op jouw telefoon.

Reputatie 7
Badge +21

@eddymeijer

Als je alleen data via WiFi wil gebruiken, is het verstandig om “mobiele gegevens” uit te schakelen op je telefoon. De telefoon schakelt anders automatisch over op mobiele data als de WiFi door zwak signaal uitvalt.

In tegenstelling tot Telfort in het verleden, staat bij KPN mobiele data standaard aan. Bij Telfort moest je daar expliciet een bundel voor nemen, anders had je geen mobiele data.

Badge

Had KPN dat dan niet moeten vertellen? Kan ik dan mijn beltegoed terugkrijgen?

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @eddymeijer Of Telfort/KPN dat voldoende gedaan heeft weet ik niet. Er is na de migratie in januari wel gedurende een korte periode voor gecompenseerd, maar dat gebeurt nu niet meer.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @eddymeijer, welkom! Het klopt wat de anderen al zeggen, mobiel internet is bij KPN Prepaid standaard mogelijk. Waarschijnlijk is daar dan ook je beltegoed aan opgegaan., Dat internet standaard mogelijk was is vorig jaar op meerdere plekken aangekondigd. Zoals op onze website (die pagina bestaat inmiddels niet meer omdat de prepaid migratie in 2019 was). Maar ook op ons forum hier, en dat topic kun je nog wel teruglezen. Compensatie hiervoor is niet mogelijk.