Beantwoord

WIFI AAN naar 1266 werkt niet, er komt 'Uw ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer.' Te staan

• 2 januari 2018
  • 1 reactie
  • 71 keer bekeken

WIFI AAN naar 1266 werkt niet, er komt 'Uw ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer.' Te staan. Ik wil gebruik maken van KPN FON en op de site stond dat dit moest dooor zo'n sms te versturen. Helaas lujt het dus niet. Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door Justin_ 3 januari 2018, 09:23

Hoi Cihangir32, welkom op het forum! Vervelend dat het aanvragen van KPN Fon niet lukt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een prepaid nummer hebt bij ons. Daarmee kun je helaas geen gebruik maken van KPN FON.

KPN FON zit inbegrepen bij een mobiel abonnement en bij een vast abonnement, maar jammer genoeg niet bij prepaid.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Cihangir32, welkom op het forum! Vervelend dat het aanvragen van KPN Fon niet lukt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een prepaid nummer hebt bij ons. Daarmee kun je helaas geen gebruik maken van KPN FON.

KPN FON zit inbegrepen bij een mobiel abonnement en bij een vast abonnement, maar jammer genoeg niet bij prepaid.

Reageer