Wijziging in de KPN Prepaid-voordeelbundels

• 16 januari 2018
  • 36 reacties
  • 7099 keer bekeken

Toon eerste bericht

36 reacties

Zo Marcia ik hoop dat vele mij zullen volgen, want KPN mag dit niet ongestraft doen punt uit

Beste Hjam Beukman,

Je huidige aanbieder KPN heeft de aanvraag voor nummerbehoud goedgekeurd. Op 30 maart 2018 zetten we je nummer 06-xxxxxxxx over naar Simpel. Je nieuwe abonnement start direct.

De dag voor het nummerbehoud sturen we je ter herinnering nog een sms-bericht.

Op bovengenoemde overstapdatum kun je de Simpel simkaart in gebruik nemen. Plaats de simkaart pas in je toestel als je geen bereik meer hebt met de simkaart van je huidige aanbieder. Het kan tot uiterlijk einde dag duren voordat alle diensten zijn geactiveerd. Schakel je toestel gedurende de dag een aantal keer uit en weer aan totdat de simkaart aangemeld is op het netwerk en je alle diensten kunt gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Simpel

*Admin: 06-nummer verwijderd ivm privacy
Beste KPN,
Wat jammer dat er niet persoonlijk gecommuniceerd is met de prepaid klanten van KPN via bijv. een SMS'je. Nu kwam ik er toevallig achter en was daardoor dus niet op tijd om voor 19 februari op te zeggen en het beltegoed terug te laten storten. Verder is het jammer dat dat de bundel van 50 mb is verdwenen. En alhoewel het niet in dit topic thuishoort; waarom gunt KPN zijn prepaid klanten geen 4G?
Vriendelijke groet,
Beste kpn, wanneer ik een nieuwe bundel wil kopen, maakt niet uit welke, krijg ik een melding dat het is mislukt en ik waarschijnlijk onvoldoende tegoed heb. Nou had ik meer dan genoeg tegoed (meer dan 15 euro...) Ik dacht dat het een tijdelijk probleem was maar ik ben 1.5 maand verder en na een aantal pogingen heb ik nog steeds geen nieuwe bundel kunnen bestellen. Whats wrong? Vriendelijke groet.
Reputatie 7
Badge +15
Marcia Zegt
Beste @Hans_trudy en @Onbekende Nederlander, welkom! Het is inderdaad iets duurder geworden, zoals eigenlijk alle diensten die je in Nederland af kunt nemen. Ik kan me voorstellen dat jullie er van balen, maar ik kan er helaas niets anders van maken ?. Wel neem ik de feedback over onze communicatie mee. Als dit verbeterd kan worden, is het goed dat we hier van op de hoogte zijn!

Hans_trudy zegt
Beste Marcia, alles is niet duurder geworden, alleen KPN is duurder geworden. Als ik nu overstap naar Simpel.nl krijg ik 5GB 75 Mbps en een upload snelheid van 10 Mbps internet en onbeperkt bellen en 1000 SMSjes voor € 10,00
Als ik bij KPN blijf krijg ik 30 min bellen of 30SMSjes en onbeperkt internet 128kbps KPN moet zich schamen.
En geloof mij als het niet terug gebracht word naar € 7,50 stap ik toch echt over voor 28 feb. punt uit.

Gr Hans

Houd er rekening mee dat alle KPN abonnementen (met data abonnement) ook onbeperkt langzaam internet hebben, dit kan een mooi alternatief zijn als je net iets meer nodig hebt : ) De goedkoopste is 15 euro icb KPN compleet. Je hebt dan wel meer belminuten/SMSjes

Bij KPN heb je trouwens ook een betere telefooncentrale dan bij Simpel, het is dus prima mogelijk dat de kwaliteit bij een overstap omlaag gaat (Dit is trouwens het geval bij de meeste budget merken met uitzondering van Simyo, wat trouwens een dochter is van KPN).

Bron: Consumentenbond

Voor prijs alleen zou ik niet naar KPN kijken, als kwaliteit en service belangrijk is (en vrijwel geen kleine letters, wat trouwens erg lastig te vinden is in telecomland) dan zou ik KPN als een van de beste opties aanraden.
Reputatie 7
Badge +27
Beste kpn, wanneer ik een nieuwe bundel wil kopen, maakt niet uit welke, krijg ik een melding dat het is mislukt en ik waarschijnlijk onvoldoende tegoed heb. Nou had ik meer dan genoeg tegoed (meer dan 15 euro...) Ik dacht dat het een tijdelijk probleem was maar ik ben 1.5 maand verder en na een aantal pogingen heb ik nog steeds geen nieuwe bundel kunnen bestellen. Whats wrong? Vriendelijke groet.

Welkom Shauna! Ik heb jouw gegevens nagekeken maar ik zie niet direct een probleem. Op dit moment heb je € 2,25 tegoed en € 6,57 bonustegoed. Dat is inderdaad te weinig om een nieuwe bundel aan te schaffen. Je kunt een bundel alleen afsluiten met het normale tegoed, niet met tegoed van een bonusbundel. Is dat misschien wat mis ging?
ik heb een sms gekregen dat van het volgende bundel.
KPN 4G Bundel op zaterdag 14/04/2018 om 13:30
Wat is het en hoelang is het geldig?
Waarom staat het niet in mijn KPN want ik had
die zelfde dag 10 minuten eerder een KPN Internet Weektegoed.
Het week tegoed staat in mijn KPN maar dat andere niet..
En hoeveel extra tegoed kan ik aanvragen en wanneer krijg ik het binnen?
Dan neem ik de nieuwe bundel van €8,99 voor de maand afhankelijk van de
snelheid waarmee u reageren kunt. Ik heb nog €6,70 tegoed over. Wat raad gij mij aan?😬
Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum Snel! Ik heb je losse topic met dezelfde vraag weggehaald omdat daar hetzelfde in stond. Voor prepaid is er eigenlijk geen 4G bundel, het lijkt er op dat dit per abuis is aangevraagd door de KPN winkel toen ze het weektegoed aan hebben gezet. Dat zorgt wel eens vaker voor problemen. Of de 4G bundel een test is weet ik niet, maar op dit moment heeft het geen functie.

Ik zie dat je inmiddels voor de Onbeperkt Online bundel bent gegaan, lijkt me een prima keuze. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Ik heb inmiddels besloten ook naar een andere provider te gaan. Ik maak nog even het beltegoed op. En aan de bonus heb ik toch niets meer, dus die kan dan vervallen. Jammer, maar dit soort grapjes zijn voor mij reden om te vertrekken.

Welkom Shauna! Ik heb jouw gegevens nagekeken maar ik zie niet direct een probleem. Op dit moment heb je € 2,25 tegoed en € 6,57 bonustegoed. Dat is inderdaad te weinig om een nieuwe bundel aan te schaffen. Je kunt een bundel alleen afsluiten met het normale tegoed, niet met tegoed van een bonusbundel. Is dat misschien wat mis ging?

Ik heb het zelfde probleem ook al paar maand en denk er nu over na om over te stappen want begint aardig in de portemonnee te merken.
Kan ik bij de onbeperkt online bundel ook een hotspot gebruiken voor vrienden en familie of komen hier dan extra kosten bij? Ik hoop dat iemand me zo snel mogelijk kan helpen alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +24
Kan ik bij de onbeperkt online bundel ook een hotspot gebruiken voor vrienden en familie of komen hier dan extra kosten bij? Ik hoop dat iemand me zo snel mogelijk kan helpen alvast bedankt.
Hoi Luuk! De onbeperkt bundels zijn heel traag dus lijkt me niet echt geschikt als hotspot. Er komen echter geen extra kosten dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Zie deze pagina: https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

Reageer