Welkom op het

KPN Forum

Recent online

Wil jij onze nieuwe Prepaid app testen?

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1820 reacties
We zijn op zoek naar klanten die onze nieuwe Prepaid app willen testen! Speciaal voor onze Prepaid gebruikers hebben we een aparte app ontwikkeld, deze app staat dus los van de testen die nu gaande zijn voor de MijnKPN app. Met deze nieuwe app kun je alles rondom je Prepaid regelen, eenvoudig vanaf je smartphone.

Wat willen we weten?
Tijdens de testfase zijn wij vooral benieuwd wat je eerste indruk is van de app, of hij snel genoeg laadt, of je de navigatie duidelijk vindt en of je alle functionaliteiten makkelijk kan vinden.

Hoe lang loopt de test?
We verwachten halverwege februari te kunnen starten en we willen de test twee weken laten lopen.

Hoe kan je meedoen?
Stuur een e-mail naar lab@kpn.com met in het onderwerp veld: Prepaid app + . Vertel in de mail daarnaast of je iOS of Android hebt en wat je Apple ID is of je Google Play account (beide is een e-mailadres).

De test zal plaatsvinden op een privé gedeelte van het forum, Waartoe jij na aanmelding toegang krijgt. Op die manier hebben we alle informatie meteen bij elkaar staan.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +13
@Allart ik wil wel mee doen 😉
Reputatie 7
Badge +12
Top, stuur je mij een mail! Dan heb ik alles bij elkaar.
Reputatie 7
Badge +13
Allart schreef:

Top, stuur je mij een mail! Dan heb ik alles bij elkaar.

ik heb al een mail naar lab@kpn.com gedaan 😉
Reputatie 1
Badge
Ook ik zou graag de app willen testen, heb een mailtje gestuurd.
Reputatie 1
Is het mogelijk om in deze nieuwe app te zien hoeveel je (per maand) apart hebt verbruikt aan SMS"en bellen en data? (dat ik bijvoorbeeld kan zien dat ik 16 smsjes heb verstuurd, 18 minuten heb gebeld en 7 MB heb gebruikt?)
Reputatie 1
Ik wil wel meedoen voor de Pre paydbundel van mn vader. Ik waardeer zijn bundel altijd op want dat lukt hem niet ( hij is hier niet mee opgegroeid 1950)
Reputatie 7
Badge +20
@Grace_: Uiteindelijk wel als het verbruik uit een bundel betreft. Daarnaast kan je via historie per dag zien naar wie je gebeld en sms’t hebt en de bijbehorende kosten.

@Bianca1976: Heb je mail gestuurd naar lab@kpn.com?
Reputatie 7
Badge +13
ik heb sinds gister deze nieuwe app
echt een vooruitgang ziet er goed uit en het opwaarderen gaat ook goed echter
als ik via PayPal betaald heb wort ik niet teruggestuurd naar de app

Reageer