Beantwoord

wil sim only verlengen maar waarom opnieuw €25,- betalem

  • 29 December 2020
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Waarom opnieuw €25,-  betalen?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 29 December 2020, 10:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat komt omdat u een nieuw abonnement probeert af te sluiten via de homepage. 

Verlengen doe je in MijnKPN. Dus eerst inloggen en dan bij uw abonnementsgegevens op verlengen klikken.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Twan r, verlengen kun je zelf doen via de speciale pagina die daarvoor is ingericht. Als je nu weer ziet staan dat er €25,00 wordt berekend voor aansluitkosten dan ben je een geheel nieuw abonnement aan het bestellen via de online shop. Dat is wat anders dan verlengen moet je dus niet doen.