Beantwoord

zorgeloos online 2 keer betaald

  • 2 November 2019
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb via de app EN via internet de zorgeloos online bundel gekocht. Toch als ik nu de app open heb ik geen enkele bundel open staan. Terwijl 2x het bedrag van 8.99 van mijn rekening is afgeschreven

 

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 5 November 2019, 10:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Rv2001, goed dat je het meldt. Dit kan te maken hebben met een storing in de laatste update van de prepaid app. Kun je je gegevens invullen in je profiel (het 06-nummer kan bij persoonlijke opmerkingen) en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik het voor je uit.

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb niets meer van je gehoord @Rv2001 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!