Beantwoord

Zorgeloos online

• 13 september 2017
  • 14 reacties
  • 1945 keer bekeken

Hallo allemaal, heb moeite om meer info te krijgen over zorgeloos online.
Bekend bij iemand....

Gr
icon

Beste antwoord door Jiske_ 18 september 2017, 14:24

Welkom op het forum Moca0308. Omdat je geen specifieke vraag stelt geef ik je wat algemene informatie:

KPN Zorgeloos Online:
De snelheid van de bundel is 128 kb/s je kan dan onbeperkt internetten.
Je krijgt ook elke maand 20 belminuten 20 sms'jes.
De bundel kost € 10, en wordt na 31 dagen automatisch verlengd.
Je kan de bundel kopen in MijnKPN of via een bel code als je *142#* belt gaat de bundel aan en als je *142*009# belt gaat de bundel uit.

Weet je zo voldoende?

Hey Moca0308, ik heb nog geen reactie van je mogen ontvangen. Ik ga ervan uit dat je zo voldoende informatie hebt! Zo niet, laat het me weten.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Eh, je stelt geen vraag. Wat wil je erover weten?
Stel je vraag en je kunt antwoord verwachten 😉 😃
Reputatie 5
Badge +7
Welkom op het forum Moca0308. Omdat je geen specifieke vraag stelt geef ik je wat algemene informatie:

KPN Zorgeloos Online:
Je kan de bundel kopen in MijnKPN of via een bel code als je *142#* belt gaat de bundel aan en als je *142*009# belt gaat de bundel uit.

Weet je zo voldoende?
Reputatie 5
Badge +7

KPN Zorgeloos Online:

Weet je zo voldoende?

Hey Moca0308, ik heb nog geen reactie van je mogen ontvangen. Ik ga ervan uit dat je zo voldoende informatie hebt! Zo niet, laat het me weten.
En wat kun je met die 128 kb/s en wat niet?
Heeft iemand er gunstige ervaringen mee?
Reputatie 7
Badge +31
En wat kun je met die 128 kb/s en wat niet?
Heeft iemand er gunstige ervaringen mee?
I.i.g. niet video's streamen en downloaden lijkt me. Audio zou nog wel kunnen.
Verder de dingen die geen permanente download nodig hebben: email, bankieren, Whatsapp

Het mag dan Zorgeloos zijn; het is in mijn optiek Middeleeuws traag. Maar werkt wel prima voor net genoemde.
Om je een indruk te geven: ik had in 1999/2004 een internetsnelheid thuis van 64 Kb/s. Dat was toen "heel snel". Tegenwoordig mopperen ze al onder de 20 Mb/s.

Nog een aanvulling op Jiske (sterretje vergeten):
. . . en als je *142*009# belt gaat de bundel uit.

Admin: Jiske's bericht aangepast :)
Hartelijk dank.
Waarschinklijk te traag voor reisapps als 9292 en ns reisplanner? Of gewoon eens proberen?
Reputatie 7
Badge +31
Hartelijk dank.
Waarschinklijk te traag voor reisapps als 9292 en ns reisplanner? Of gewoon eens proberen?
Nee, dat zou met 128 Kb/s gewoon moeten werken. Dat is af en toe een blokje data.
En (voor mijn zoon): WordFeud en YouTUbe?
Reputatie 7
Badge +31
Ik durf niet te zeggen dat Youtube goed gaat met slechts 128 Kb/s

Dan kan je mss beter een bundel met 14,4 Mb/s nemen.
Zie combinatiebundels.
Maar WordFeud kan lukken? (Nogmaals: dit vraag ik niet voor mezelf).
Reputatie 7
Badge +31
WordFeud maakt toch geen gebruik van een constante data-stroom? Dan kan het prima met 128 Kb/s.

Neem anders eerst Onbeperkt online. Die is ook 128 maar daar zit je niet aan 'vast'.

Voor Youtube dus misschien beter een bundel met 14,4 Mb/s nemen.
Zie combinatiebundels.
Leuk bericht over WordFeud.
Ik heb mijn zoon aangeboden op mijn kosten Zorgeloos Online" te proberen (8,99 euro voor 31 dagen, stopt automatrisch).
Ik bedoel "Onbeperkt Online".
Reputatie 7
Badge +31
Prima. Onbeperkt Online is exact hetzelfde alleen loopt niet automatisch door. Bevalt die bundel dan kan ie daarna altijd nog de automatisch verlengende versie nemen. Dan wel maandelijks voor voldoende tegoed zorgen waar de bundel van betaalt kan worden.

Reageer