Beantwoord

Zorgeloos Online bundel aanzetten wil niet

Ik probeer op mijn zoon zijn prepaid de zorgeloos bundel aan te zetten maar helaas foutmelding. Er is voldoende tegoed en ik heb automatisch opwaarderen aangezet.
Ik heb dit eerder ook gehad. Toen vervolgens geprobeerd de onbeperkt bundel te installeren en dat lukte dan wel. Dus toen ook geen verdere actie ondernomen.
Nu wil ik echter eindelijk de zorgeloos bundel. Kunnen jullie mij helpen?

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door VikJas 3 december 2018, 18:45

Hallo Marina,
Ik heb gisteren nog met 0800-0105 gebeld en werd super te woord gestaan. Het probleem zat in een in september vastgelopen opdracht die nog in jullie systeem vastzat. Daardoor kon er geen Zorgeloos-bundel geactiveerd worden.
Vandaag is hier door een speciaal clubje bij jullie aan gewerkt (dat kon de medewerkster gisteren zelf niet). Zojuist heb ik nog eens geprobeerd en het is gelukt!
Bedankt voor het opvolgen! Ook dank aan de telefonische helpdesk!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi VikJas, Ik ga je hiermee helpen. Zou je het 06- nummer en het simkaartnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan ga ik kijken of het mij wel lukt om de betreffende bundel te activeren. Als je het forumprofiel hebt ingevuld, stuur je mij dan weer een berichtje in dit topic?
Hallo Marina,
Ik heb gisteren nog met 0800-0105 gebeld en werd super te woord gestaan. Het probleem zat in een in september vastgelopen opdracht die nog in jullie systeem vastzat. Daardoor kon er geen Zorgeloos-bundel geactiveerd worden.
Vandaag is hier door een speciaal clubje bij jullie aan gewerkt (dat kon de medewerkster gisteren zelf niet). Zojuist heb ik nog eens geprobeerd en het is gelukt!
Bedankt voor het opvolgen! Ook dank aan de telefonische helpdesk!
Reputatie 7
Badge +17
Wat fijn dat het is opgelost VikJas 🙂 Kan je zoon eindelijk weer gebruik maken van de Zorgeloos bundel. Als je toch nog eens een vraag hebt, zien we je graag weer terug op het forum! Fijne dag gewenst.

Reageer