Beantwoord

Zorgeloos Online - nieuwe bundel

  • 9 July 2019
  • 3 reacties
  • 155 keer bekeken

ik heb een zorgeloos online. Ik kreeg twee dagen geleden een herinnering voor de eind datum . Ik heb opnieuw bundel gekocht. Nu ben ik 2 dagen kwijt van de nieuw. Is het normaal dat ?
mvgr
flmnk
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 10 July 2019, 10:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

ik heb een zorgeloos online. Ik kreeg twee dagen geleden een herinnering voor de eind datum . Ik heb opnieuw bundel gekocht. Nu ben ik 2 dagen kwijt van de nieuw. Is het normaal dat ?
mvgr
flmnk

Wees maar blij dat je geen nieuwe bundel met snel internet hebt gekocht. Want kpn belast namelijk wel (alvast) je nieuwe bundel, maar blijft je de snelheid van de oude bundel geven.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @flmnk, welkom. Een Zorgeloos Online bundel verlengt automatisch, dus ik vermoed dat je de Onbeperkt Online bundel bedoelt. Zou dat kunnen?

De Onbeperkt Online bundel loopt 31 dagen. Als je, voordat die dagen om zijn, een nieuwe Onbeperkt Online bundel activeert gaan de dagen wel in (omdat de bundel geactiveerd wordt), maar zal eerst de oude bundel worden opgemaakt (wat niet kan bij onbeperkt).

Kortom: ja, dit is hoe het werkt. Mijn advies is om een nieuwe bundel te activeren zodra de huidige is verlopen...
ik heb een zorgeloos online. Ik kreeg twee dagen geleden een herinnering voor de eind datum . Ik heb opnieuw bundel gekocht. Nu ben ik 2 dagen kwijt van de nieuw. Is het normaal dat ?
mvgr
flmnk

Inderdaad m/z Onbeperkt Online bundel. Ik zal opletten. bedankt