Beantwoord

Zorgeloos online traag

  • 25 March 2019
  • 5 reacties
  • 301 keer bekeken

Hallo, ik wil vragen over de service "Zorgeloos online". Ik gebruik het van afgelopen september en ik verplaats elke dag tussen Nederland "Maastricht" en Belgiƫ "Hasselt". De service was tot afgelopen donderdag te perfect. Het limiet tot minder dan 128 kb / s en het werd te traag. Ik wil vragen is er een probleem?

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 March 2019, 14:53

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Krakla, De snelheidsbeperking van de bundel wordt sinds kort op een betere wijze bewaakt. Daarvoor waren er enkele mogelijkheden waardoor je snel (tot 14,4 Mbs) internet kon hebben met een onbeperkt of zorgeloos online bundel. Dit is nu niet meer zo. Voor die tijd gaven de onbeperkt bundels in bepaalde gevallen dus een te hoge snelheid en hier hebben meerdere klanten van geprofiteerd. De snelheid wordt ook bij deze bundels beĆÆnvloed door allerlei factoren. Denk aan drukte op de mast of apps op de achtergrond. Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord, mocht er toch iets onduidelijk zijn laat het dan vooral weten!
Bedankt @Marina_ , ik heb nog steeds een vraag. Als dit niet langer meer is, zijn er dan andere aanbiedingen met snel internet en een onbeperkt?
Reputatie 7
Badge +19
Er zijn andere bundels die je kunt gebruiken, maar dit zijn geen onbeperkt bundels. Een overzicht van alle prepaid bundels kun je vinden op deze pagina.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Krakla, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
@Marina_ Dank u wel!

Reageer