Updates

V10A: Update naar 5.00.58_build505

Categorie: Modems
V10A: Update naar 5.00.58_build505

Wat zit er in de update naar 5.00.58_build505?

Wat je als klant merkt? Niets.

Na de vorige update merkten we dat de V10A een geheugenlek had waarbij het geheugen sneller vol liep dan hoort. Hiervoor hebben we van onze kant uit een workaround ingericht zodat je als klant hier niets of zo weinig mogelijk van merkte. 

In deze update zit de permanente oplossing voor het geheugenlek zodat we kunnen stoppen met de workaround.

 

Wat merk ik van de update?

De update zelf wordt ’s nachts uitgevoerd zodat je er zo min mogelijk last van hebt. De V10A zal herstarten na het uitvoeren van de update. Hierdoor heb je misschien een minuut of tien geen verbinding. Verder merk je er niets van.

 

Moet ik zelf nog iets doen?

Nee. Mocht je toch een probleem merken, herstart dan je V10A.

 

Wanneer krijg ik de update?

De uitrol is gestart op 13 januari en loopt door tot ongeveer half februari.

Ik heb de Experiabox V10

Komen daar ook updates voor?

 

Of is het beter t.z.t. met KPN tv+ over te stappen op de Box12?

(pas nadat HD glas op de tv box zit, ga ik er over nadenken).😉😊


De V10 is nog een actief ondersteund modem, @joop2011. Dus die zal ook nog gewoon updates krijgen. Als er daar weer een voor beschikbaar komt, maken we daar een aparte Product Update voor in dit deel van het forum.


Sinds de update werken mijn superwifi spots niet meer goed. Heb deze inmiddels ook gereset maar dat lost het probleem niet op. Wifi wordt niet goed doorgegeven als ik van boven naar beneden loop met mijn telefoon. Heeft iemand een oplossing hiervoor?


Hoi @wimd68, wat balen zeg dat het niet goed meer gaat. Ik wil je vragen hier een eigen topic voor aan te maken. Dan kunnen de community en wij meedenken aan de oplossing. Vermeld dan ook gelijk welk type SuperWifi je hebt.Â