Beantwoord

Aairpods case stuk

  • 10 February 2020
  • 1 reactie
  • 90 keer bekeken

Ik ervaar al een paar weken het probleem dat de case van mijn airpods het vrijwel niet doet zonder aangesloten te zijn aan het stopcontact, ik kan de oortjes wel verbinden als ik ze uit de case haal en ze in instellingen selecteer, maar als de case niet is aangesloten op het stopcontact brand er geen lampje niks en kan ik ze bijvoorbeeld niet met een nieuw apparaat verbinden, en als ik de batterijstatus van de case bekijk in instellingen zie ik ook telkens dat hij op 0% blijft zelfs als hij dagen aan de lader hangt, de oortjes worden raar genoeg wel opgeladen, ook alleen als ze in de case zitten aan het stopcontact, als ze enkel in het doosje zitten zonder stopcontact laden ze niet op en neemt hun batterij zelfs af heb ik gemerkt, kortom, mijn case kan nu zowat niks meer zonder dat hij aan het stopcontact hangt. Alleen de oortjes worden wel verbonden met mijn apparaat dus ik denk echt dat er een probleem is met mijn case, ik weet niet wat en hen ook van alles geprobeerd dagenlang aan de lader, heel vaak gereset, case schoongemaakt alles. Dus ik vroeg mij af hoe het zit met de vernieuwing van mijn case. Heb de airpods op 10 juli 2019 gekocht van kpn. Dus dat is 7 maanden geleden dus heb gewoon nog garantie. En deze schade is ook niet opzettelijk. Dus heb ik recht op vernieuwing of reparatie van mijn case en zijn daar kosten aan verbonden of gewoon gratis omdat ik nog binnen de garantie termijn zit?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 February 2020, 16:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Probleem, welkom op het forum.

Het is voor mij erg lastig om vanaf hier in te schatten wat er aan de hand is. Mijn advies is om samen met je aankoopbewijs naar een Apple store te gaan waar ze dit gelijk kunnen testen en hopelijk ook op locatie oplossen. Je mag verwachten dat dit apparaat zonder zichtbare of waterschade langer dan 7 maanden goed functioneert, het zou wel onder garantie moeten vallen. 

Â