Beantwoord

Aankoop bewijs kwijt

• 2 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Hallo,

De Lcd van mijn iPhone 6s heeft het vanmiddag begeven.. ?
Gelijk naar de Kpn winkel geweest om te vragen wat ze voor me kunnen betekenen.
Nu gaan ze hem opsturen alleen daarvoor heb ik het aankoop bewijs nodig en deze ben ik helaas kwijt..

Is een orderbevestiging ook voldoende?
icon

Beste antwoord door Justin_ 9 oktober 2017, 13:38

Hoi Dennis, welkom op het forum! Wat ontzettend balen dat je iPhone stuk is 😞 Ik kan je inderdaad een vervangend aankoopbewijs opsturen. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag.Hoi Dennis, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Betekent dit dat je inmiddels al via een andere weg een vervangend aankoopbewijs hebt ontvangen? Daar ga ik van uit 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Dennis, welkom op het forum! Wat ontzettend balen dat je iPhone stuk is 😞 Ik kan je inderdaad een vervangend aankoopbewijs opsturen. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Dennis, welkom op het forum! Wat ontzettend balen dat je iPhone stuk is 😞 Ik kan je inderdaad een vervangend aankoopbewijs opsturen. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag.Hoi Dennis, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Betekent dit dat je inmiddels al via een andere weg een vervangend aankoopbewijs hebt ontvangen? Daar ga ik van uit 🙂

Reageer