Beantwoord

aankoopbewijs kwijt

hallo mensen,

ik ben mijn aankoopbewijs kwijt en ik moet mijn mobiel opsturen (wegens reparatie). en heb ik dat aankoopbewijs nodig, ik zag dat hier ergens al een bericht was door iemand met het zelfde probleem, bij hem is het op gelost, kan iemand mij astublieft helpen?

mvg scipio bredius

icon

Beste antwoord door Menno 24 september 2012, 12:06

Beste mtopelen123,

Kun je mij via een privébericht, je mobiele nummer, postcode/huisnummer sturen? Ik zal kijken of ik nog informatie voor je kan achterhalen.

Groeten,

Menno

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste scipiobb,

kun je mij via een privébericht je mobiele nummer, postcode/huisnummer, naam contractant en type toestel toesturen?

Na ontvangst ga ik voor je kijken of ik het aankoopbewijs terug kan vinden.

Met vriendelijke groet,

Afra

Ook ik heb het probleem dat ik mijn aankoop bewijs kwijt ben. En mijn telefoon heeft dus het mankement dat het luidsprekertje voor het bellen en de frontcamera het niet doet. Ik heb de telefoon bij KPN besteld. Is er nog een mogelijkheid dat deze reparatie toch nog onder garantie kan vallen. En hoe lang is de garantie eigenlijk voor toestellen?

Esther

Reputatie 5
Badge +2
Beste ezturtjuh,

kun je mij via een privébericht, je mobiele nummer, postcode/huisnummer, type toestel en imeinummer van het toestel toesturen?

Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Afra

Hallo,

Voor mij geldt hetzelfde voor mijn aankoopbewijs,

Via de klantenservice konden ze mij niet helpen werdt mij verteld.

Is het nou wel of niet mogelijk om deze alsnog terug te krijgen ?

Mvg, Michel

Reputatie 5
Badge +6
Beste mtopelen123,

Kun je mij via een privébericht, je mobiele nummer, postcode/huisnummer sturen? Ik zal kijken of ik nog informatie voor je kan achterhalen.

Groeten,

Menno

Reageer