aankoopbewijs kwijt


Goedenmiddag,

Ik heb een aantal problemen met mijn samsung galaxy s plus. Hij moet ter reperatie worden aangeboden. Maar ik ben helaas het aankoopbewijs kwijt. En dit is nodig voor het repareren van de mobiel. Wat kan ik doen?

vriendelijke groet,

Marcus Meijvogel


3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag karbonie,

Indien u uw aankoopbewijs kwijt bent kunt u mogelijk op een andere manier bewijzen dat u het product gekocht heeft:

Mogelijk heeft u via internet (IDeal) betaald, of gepint, u kunt dan het bankafschirft als bewijs gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd Kuilman

Reputatie 5
Badge +2
Beste karbonie,

kun je mij in een privébericht, je mobiele nummer, postcode/huisnummer en de naam contractant toesturen?

Ook hoor ik graag via welke weg je de Galaxy S Pus hebt aangeschaft.

Na ontvangst zal ik voor je kijken wat ik hierin kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 5
Badge +2
Beste karbonie,

uit je privébericht en aan de hand van de gegevens die je me stuurde, maak ik op dat je een Hi abonnement hebt.

Je hebt je klacht nu op het KPN Forum gezet.

Ik kan je hier (vanwege je Hi abonnement) helaas niet mee helpen.

Ik wil je adviseren je klacht neer te leggen bij Hi.

Zij hebben ook een forum. 

Klik hier om door te gaan naar het Hi Forum.

Daar kunnen ze je ongetwijfeld verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer