Vraag

aankoopbewijs nodig ivm schade

  • 30 April 2020
  • 5 reacties
  • 129 keer bekeken

ivm schade aan mijn toestel ben ik een vervangend aankoopbewijs nodig.

waar kan ik deze vinden, heb toen de tijd via internet besteld en kan er geen mail van terug vinden.

 

mvg, eric


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Erich88 Hoi! Ik kan een nieuwe voor je maken. Zou je het betreffende 06-nummer (voor de zekerheid) en de laatste drie cijfers van je IBAN nummer nog even willen toevoegen aan je profiel? Dan maak ik het voor je in orde.

@Erich88 Hoi! Ik kan een nieuwe voor je maken. Zou je het betreffende 06-nummer (voor de zekerheid) en de laatste drie cijfers van je IBAN nummer nog even willen toevoegen aan je profiel? Dan maak ik het voor je in orde.

 

Heb ze toegevoegd aan persoonlijke opmerkingen. 

 

Bedankt

@Erich88 Hoi! Ik kan een nieuwe voor je maken. Zou je het betreffende 06-nummer (voor de zekerheid) en de laatste drie cijfers van je IBAN nummer nog even willen toevoegen aan je profiel? Dan maak ik het voor je in orde.

 

 

Is het zo in orde?  Heb nog niks ontvangen namelijk

Hallo @Erich88 , het forum is geen chatdienst, wacht rustig de reactie van @Lisa  af.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Erich88 Excuses voor de verlate reactie! We zijn inderdaad geen chatdienst. Bedankt voor het invullen van je gegevens, ik maak het direct voor je in orde.:hugging:  
Laat je het weten als je de mail ontvangen hebt? :relieved:

Reageer