Beantwoord

Aankoopfactuur telefoon opvragen

  • 26 April 2021
  • 5 reacties
  • 95 keer bekeken

Voor het indienen van een schadeclaim vraagt de verzekering om de aankoopfactuur van mijn telefoon. Kunt u mij deze toesturen. BVD Ger

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 28 April 2021, 12:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

In verband met schade aan mijn telefoon ontvang ik graag een kopie van het contract of de aankoopnota voor de verzekering. 
Gr Ger

 

Admin: posts samengevoegd in 1 topic

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Gerbie60, de aankoopnota opsturen is gen probleem. Je kunt dit het snelste opvragen via de klantenservice (0800-0402), die sturen dat direct naar je toe. Via deze weg op het forum kan het ook natuurlijk. Als jij jouw profiel invult en mij hier een seintje geeft, ga ik voor je aan de slag. 

Ik heb gisteren contact gehad met klantenservice. Vanwege een storing heeft de medewerker een handmatige mail gestuurd met de contract gegevens. Deze heb ik gestuurd naar de verzekering, ik hoop dat dat volstaat. Als het mogelijk is om het contract/ aankoopfactuur alsnog te sturen dan graag. Mijn profiel heb ik aangevuld. BVD Ger

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb een kopie van jouw contract opgestuurd, daar zit ook de aankoopbon van de telefoon bij.

Hartelijk dank!