Beantwoord

Aanvragen vervangend aankoopbewijs

  • 18 April 2019
  • 7 reacties
  • 2212 keer bekeken

Goedenavond, ik ben gisteren in de winkel in Hengelo geweest aangezien mijn Sony Xperia technische problemen heeft. Nu was mijn kassabon vervaagd en niet meer goed leesbaar. Volgens de medewerker kan ik een kopie opvragen? Hoe kan ik dit het beste regelen? Ik heb het toestel 10 juli 2017 aangeschaft.
icon

Beste antwoord door Bart_ 19 April 2019, 11:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ha @Diana72 Wat ik kan doen is je een vervangend aankoopbewijs toesturen. Ik heb dan wel wat extra gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Ook heb het merk en type toestel nodig én het IMEI-nummer. Als je dit vermeldt ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Goedemorgen
ik heb mijn profiel ingevuld met de ontbrekende gegevens. Het gaat om het volgende toestel wat ik in de winkel van KPN te Emmen los heb gekocht: Sony Xperia
IMEI nr: (...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Ha, je hebt 'm los gekocht. Dan heb ik nog iets extra's nodig. Reageer je op het privébericht dat ik je stuurde?
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Diana72 Dank voor alle gegevens! Ik heb je zonet een vervangend aankoopbewijs toegezonden!
Goedemorgen bart
ik heb nog niks ontvangen....
Reputatie 7
Badge +20
@Diana72 Kan heel even duren hoor. als je 'm vanmiddag nog niet hebt, laat het me dan weten.
Ik heb het inmiddels ontvangen
erg bedankt voor de snelle service

Reageer