Abonnement nog niet afgelopen maar telefoon kapot.

• 10 maart 2013
  • 7 reacties
  • 15360 keer bekeken

Goedendag,

Mijn Samsung Galaxy S2 is al een paar weken kapot en mijn 2 jarig contract loopt pas af op 29-04-2014. Wat zijn de mogelijkheden voor het uitzoeken van een nieuwe telefoon of beeindiging contract?

Chefke

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Chefke,

Dat snap ik. Helaas kan ik hierin ook weinig voor je betekenen vrees ik.

(Op Marktplaats moet je met 100 euro trouwens best een eind kunnen komen volgens mij.)

Met vriendelijke groet,

Jemy

Jemy,

Heb 100 euro gekregen. Maar daar koop ik geen vergelijkbaar toestel voor.

Chefke
Reputatie 4
Badge +2
Beste Chefke,

Dat is jammer. En wat zegt de verzekeraar daar verder over? Als hij de claim in behandeling heeft genomen, lijkt de casus mij hiermee niet gesloten.

M.v.g,

Jemy

Hallo Jemy,

Telefoon is eind feb. 2012 aangeschaft. Telefoon is door ongelukje kapot gegaan en via woonverzekering opgestuurd

naar een reperateur welke het toestel heeft proberen te maken. Scherm is gemaakt alleen interne en externe luidspreker

gaf nog steeds problemen. De luidsprekers zijn ook vervangen alleen was het probleem er nog steeds (krakend geluid).

Volgens reperateur zit het probleem in het moederbord en kan dit niet gemaakt worden. 

Chefke

Reputatie 4
Badge +2
Beste Chefke,

Erg vervelend dat je toestel defect is. Wanneer heb je hem aangeschaft? Misschien kun je een beroep doen op de fabrieksgarantie. Je zou hem ook ter reparatie aan kunnen bieden. Waar heb je hem gekocht?

Met vriendelijke groet,

Jemy

Hey Jeroen,

Dankje voor tip. Link bezocht en geprobeerd maar "Verlengen niet mogelijk" krijg ik al melding. Pas na 29-01-2014 is dat mogelijk...
Kan KPN in zulke situaties als die van mij niks doen?

CHefke
Reputatie 6
Badge +2
Heb je al gekeken of je kan verlengen met een nieuw toestel?

http://www.kpn.com/mobiel/VerlengenAbonnement.cat

Reageer