accu samsung galaxy ace

• 25 januari 2013
  • 2 reacties
  • 9403 keer bekeken

Vandaag bij de winkel van kpn geweest omdat mijn telefoon niet meer fatsoenlijk werkte. Daar kwamen ze al gauw tot de conclusue dat de accu bol stond. Er is binnen in de accu dus iets kapot waardoor de batterij niet meer goed werkt. Nu heb ik de samsung galaxy ace iets langer als een jaar en dit is al de tweede keer dat ik problemen heb met de telefoon. De eerste keer begin hij gewoon vanzelf te laden, of hij viel uit en kreeg ik hem alleen maar aan als ik hem aan de lader legde. En nu dus het probleem dat de batterij na een paar handelingen al leeg is. Maar nu de volgende vraag, bij kpn koste de accu en maken 40 a 50 euro. Ik heb ze al goedkoper gezien, maar het gaat me even niet om het gaat me om het principe hier. Valt dit soort problemen niet onder garantie??? Ik kan er toch niks aan doen dat er een waardeloze accu in zit?? Groetjes

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hoe oud is je Galaxy ace? Eerst gaf KPN 6 maanden garantie op de accu. Tegenwoordig 12 maanden.

Zou dus even met je bon langs de winkel gaan.

Zit er net 2 maanden overheen. Heb al op internet goedkope accus gezien dus bestel ze via daar. De garanties van de telefoons zijn waardeloos!! Toen ik de telefoon net een maand had, had ik ook al problemen ermee. Oke hij werd wel voor niks gemaakt, maar was wel 3 weken me telefoon kwijt zonder een leentoestel.. nee dan komen ze aanzetten dat je daar een verzekering voor moet hebben, terwijl ik op dat moment niet eens er iets aan kan doen dat de telefoon kapot is!

Reageer