Beantwoord

agressief gedrag monteur smartcare

• 20 januari 2014
  • 3 reacties
  • 2821 keer bekeken

Beste kpn webcare medewerker,

Mijn samsung Galaxy s3 heeft sinds de update van android het probleem dat ik geen nummers kan invoeren dus niet bellen.Mijn toestel is daaromop 3 januari in reparatie gegaan bij smartcare en deze heb ikterug ontvangen op 16 januari met de reparatie vervangen onderdelen 10 screw-machine en software update en herprogameren.

Echter deed zich na 2 dagen weer het zelfde probleem voor en heb ik weer gebeld voor een afspraak deze zou maandag 20 januari gepland zijn tussen half 9 en half 1 de monteur is ook geweest omhet toestelter plaatse te reaparen maar kon geen 30 seconden wachten dat ik mijn contacten op mijn sim kaart had gezet en werd handtastelijk en reed mij met zijn bus bijna omver waar ik aan mijn elleboog letsel aan over heb gehouden hier zijn ook getuigen van ik heb na dit voorval direct met kpn gebeld enn werd weer doorverbonden met smartcare die zeggen u moet het maar met kpn regelen wij komen het toestel niet meer halen.

Weer kpn gebeld die heeft contact gehad weer met smartcare en nog 2 afdelingen maar smartcare komt het toestel niet halen want de chauffeur zegt dat ik hembedreigd heb dit is echter niet waar nu zit ik hier met een kaopt toestel en moet maar een afwachtende houding aan nemen en kijken wat smartcare beslist mochten ze besluiten om mijn toestel niet te komen halen zit ik hier dus met een defect toestel want het moet via smartcare omdat het het lease contract is.

Ik vind dit rond uit belabberend en weet nu niet hoe ik verder moet een kpn medewerker stelt wel een creditering op voor een maand geen kosten waar ik ook blij mee ben maar zo lang smart care dwars blijft liggen wordt mijn toestel niet gerepareerd en blijf ik met een defect toestel zitten.

Wat ik echter ook concludeer is dat de klanten service van televisie,internet en bellen vele male beter is dan die van mobiel deze mensen stellen daadwerkelijk alles in werk om het probleem meteen op telossen dat kan ik van mobiel niet zeggen bij internet en televisie nemen ze ook direct contact op met mensen die sommige dingen wel direct kunnen op lossen.

icon

Beste antwoord door Menno 20 januari 2014, 13:27

Beste Manuel, 

wat een nare situatie. Ik zou graag contact met Smartcare willen opnemen om te bespreken wat er precies is voorgevallen en om te bekijken hoe we dit verder kunnen afhandelen. Zou je mij in een privé-bericht je mobiele nummer en reparatienummer willen sturen? Alvast bedankt.  

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste Manuel, 

wat een nare situatie. Ik zou graag contact met Smartcare willen opnemen om te bespreken wat er precies is voorgevallen en om te bekijken hoe we dit verder kunnen afhandelen. Zou je mij in een privé-bericht je mobiele nummer en reparatienummer willen sturen? Alvast bedankt.  

Ik wilde jullie even mededeln dat kpn dit probleemvoor mij vamorgen heb opgelost dat ze mijn contract verkort hebben waardoor ik nu recht heb op een nieuw toestel en ik dat vanmorgen ook meteen gedaan heb daarbij krijg ik ook 2 jaar lang korting op mijn abbonoment dus kpn bedankt voor deze oplossing ben er zeer tevreden mee.

Reputatie 7
Badge +11
Beste manuel1712,

Erg plezierig te lezen dat het alsnog op een positieve wijze is opgelost. Uiteraard ook dank dat je dit als feedback op het Forum hebt geplaatst. 

Heb je in de toekomst wederom een vraag zien we je graag terug op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer